Dat is iets wat jij mist denkertje

Moderator: Moderafo's
Machiavelli schreef:Jij snapt het.Denkertje21 schreef:Wat een dráma, als je er van verdácht wordt homo te zijn... Wat een stánk!Buiten de status die homo's hebben in bepaalde gemeenschappen, is het ook nog eens zo dat het gewoon niet prettig is om voor iets te worden aangezien wat je niet bent.
Boekenlezer schreef:MrSokkie schreef:Wat je in een goede relatie terugkrijgt is met geen geld te betalen.
Die helderheid van geest die je ervaart als vrijgezel die niet gestoord wordt door irritante vlinders in de buik is anders ook heel wat waard!
Othello schreef:Boekenlezer schreef:MrSokkie schreef:Wat je in een goede relatie terugkrijgt is met geen geld te betalen.
Die helderheid van geest die je ervaart als vrijgezel die niet gestoord wordt door irritante vlinders in de buik is anders ook heel wat waard!
Je veronderstelt eigenlijk dat die helderheid van geest ontbreekt zodra je een relatie hebt. Dat is natuurlijk nonsens, en daarmee ontkracht je tegelijkertijd jezelf.
Cisca schreef:Wat ben jij zielig zeg, wat heb jij het slecht getroffen.
...volgens mij ben je alleen helemaal niet tevreden, en uit je dat op een aparte manier om je af te zetten tegen homo's...
Cisca schreef:...volgens mij ben je alleen helemaal niet tevreden...
...en uit je dat op een aparte manier om je af te zetten tegen homo's...
Othello schreef:Boekenlezer schreef:MrSokkie schreef:Wat je in een goede relatie terugkrijgt is met geen geld te betalen.
Je veronderstelt eigenlijk dat die helderheid van geest ontbreekt zodra je een relatie hebt. Dat is natuurlijk nonsens, en daarmee ontkracht je tegelijkertijd jezelf.
sela schreef:check de volkskrant. een artikel over refohomo's..
Denkertje21 schreef:Ik betreur het dat mensen als Boekenlezer zelfs niet de neiging hebben om toch eens te onderzoeken of de 7 bijbelteksten nu wérkelijk over een relatie in liefde en trouw gaan tussen twee mensen van hetzelfde geslacht gaan.
Boekenlezer schreef:sela schreef:check de volkskrant. een artikel over refohomo's..
Wel een artikel met een duidelijke ondertoon van: 'het moet allemaal maar kunnen, ongeacht normen.'
Denkertje21 schreef:Eerst even voor de record: Ik leef in onthouding, maar nog niet uit overtuiging. Zolang ik noch van het ene noch van het andere overtuigd ben, zal dat wel zo blijven. Overigens oordeel ik niet over homo's die wel een relatie zijn aangegaan. Het belangrijkste criterium is dat er niets is dat tussen God en mij in mag staan.
Russell schreef:Denkertje21 schreef:Eerst even voor de record: Ik leef in onthouding, maar nog niet uit overtuiging. Zolang ik noch van het ene noch van het andere overtuigd ben, zal dat wel zo blijven. Overigens oordeel ik niet over homo's die wel een relatie zijn aangegaan. Het belangrijkste criterium is dat er niets is dat tussen God en mij in mag staan.
Maar God mag wel tussen jou en je geliefde staan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten