Denkertje21 schreef:Begrijpen lijkt inderdaad niet je sterkste kant. Als zij aan een intern partijdebat wil voern, is dat uitstekend en dat juich ik alleen maar toe zodat er helderheid komt. Het gaat er hierom dat zij voortdurend de media opzoekt om haar onvrede duidelijk te maken.
Bij mijn weten heeft ze 1 keer een ingezonden brief aan het Nederlands Dagblad gestuurd naar aanleiding van een discussie in die krant over homoseksualiteit. In die ingezonden brief staat de gewraakte zin over "geestelijke dood" , dat het hele mediagedoe rondom haar persoon heeft veroorzaakt. Geen wonder, want met zo'n opmerking heb je voor maanden de media op je stoep staan.
Overigens leven we in een mediacratie, dus dat politici zich in de media uiten (ook over zaken binnen een partij), hoeft geen verbazing te wekken. Of het verstandig is wat deze politica doet, is iets waar je terecht je vraagtekens bij kunt zetten.
Maar nogmaals, dat rechtvaardigt nog geen royement. Bij mijn weten heeft ze nl. nog geen spreekverbod van haar partij gekregen (zoals dat wel het geval was bij mevrouw Verdonk bij de VVD).
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)