Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 nov 2007 22:39

In woorden hebben wij ook wel geklust en verhuisd vandaag. Ik heb een zoon van 10 die overal op letten gaat en gerust daarover zou beginnen, juist op een moment dat dat zeer ongepast is.

Gisteravond bij Karwei had ie de Kabouter Plop dans gedaan en daar iets mee gewonnen. Had ie vanmiddag op zondagsschool blij aan mijn schoonmoeder verteld. Ik vermoed zomaar dat ze dat niet erg kon waarderen. :shock:

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 12 nov 2007 11:57

*Annet* schreef:In woorden hebben wij ook wel geklust en verhuisd vandaag. Ik heb een zoon van 10 die overal op letten gaat en gerust daarover zou beginnen, juist op een moment dat dat zeer ongepast is.

Gisteravond bij Karwei had ie de Kabouter Plop dans gedaan en daar iets mee gewonnen. Had ie vanmiddag op zondagsschool blij aan mijn schoonmoeder verteld. Ik vermoed zomaar dat ze dat niet erg kon waarderen. :shock:

HAHAHA, je had er bij moeten zeggen dat het op "niet-ritmische wijze" was, dan zou het geen probleem moeten zijn.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 12 nov 2007 23:25

Annet, is je zoon weer een beetje bijgedraaid en heeft hij nu ander behang uitgezocht? En valt tegen he wat je allemaal nodig bent.
Lalage, mooie bank! Schiet nu echt op voor jullie. En dan nog die dozen uitpakken :roll: . succes ermee. :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 12 nov 2007 23:41

Ja hoor Memmem. Hij is nu weer terug gekomen op hetgeen hij het eerst uitgekozen had. Ook heel leuk maar iets minder origineel. Meer de bootjes stijl zeg maar.

Nog ff vraag. Hoe vol stouwen jullie de verhuisdozen? Ik had spelletjes in een doos gedaan maar nog best veel loze ruimte. Mijn ma zei: stop je er sokken tussen. Ik denk dan: straks weet ik niets meer te vinden.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 12 nov 2007 23:49

Ik was heel goed begonnen met op de doos schrijven wat er in zat maar op een gegeven moment zat ook alles door elkaar. Dit nog even hier en dat nog even daarbij...
Sja, verhuizen is niet aan mij besteed. Ik verhuis enkel nog als ik miljonair ben, dan laat ik me verhuizen..

Succes ermee!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 13 nov 2007 08:45

Vandaag al weer veel verhuisellende meegemaakt.

Toen we vanmorgen om 6.40 :shock: uur in ons huis kwamen, was er al lekkage. :x . De keuken zou geleverd worden.
Bij het leveren van de keuken kwamen we er achter dat de leidingen verkeerd lagen....dus ook weer achter aan bellen ( moet voor donderdag geregeld zijn, anders kunnen ze de keuken niet plaatsen).

Gisteren zou de electricien komen, kom ik na mn werk in het huis...niemand te bekennen. Vandaag de elctricien al om 7.00 uit de keet geplukt en een afspraak gemaakt voor vanmiddag. Ik heb me voorgenomen om vanaf morgen al vrij te nemen, zodat ik de hele dag in en om het huis aan de gang om alles te regelen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 nov 2007 10:24

Ik weet nog toen wij de eerste keer verhuisden, dat alles in dozen moest. En of het nou vol zat of niet, dat maakte niks uit. Ik had een grote knuffelbeer nog staan, hup, die werd zo in een doos gepropt. Dus een beetje loze ruimte is volgens mij niet erg hoor.

Op mijn werk moet ook alles in dozen, omdat er groot onderhoud komt. Ze gaan met alle jongeren op vakantie, en ondertussen komen ze schilderen enzo. Wat een crime zeg! Er stonden nu al 30 dozen, en dat is nog maar de halve woonkamer.

Ik ga voorlopig maar niet verhuizen denk ik:D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 nov 2007 12:48

ajl schreef:Vandaag al weer veel verhuisellende meegemaakt.

Toen we vanmorgen om 6.40 :shock: uur in ons huis kwamen, was er al lekkage. :x . De keuken zou geleverd worden.
Bij het leveren van de keuken kwamen we er achter dat de leidingen verkeerd lagen....dus ook weer achter aan bellen ( moet voor donderdag geregeld zijn, anders kunnen ze de keuken niet plaatsen).

Gisteren zou de electricien komen, kom ik na mn werk in het huis...niemand te bekennen. Vandaag de elctricien al om 7.00 uit de keet geplukt en een afspraak gemaakt voor vanmiddag. Ik heb me voorgenomen om vanaf morgen al vrij te nemen, zodat ik de hele dag in en om het huis aan de gang om alles te regelen.

uhm ik zal maar niet vertellen wat mijn ouders al niet hebben mee gemaakt (die zijn begin april verhuisd) en m'n vader komt steeds meer dingen tegen. Zo hadden ze de verkeerde keuken geplaatst. dus pas (ja na 5 maanden kon de goeie keuken geplaatst worden) Zo hebben ze met het (af)maken van het balkon de ruiten beschadigd... die gast kwam vorige week langs om te kijken.... Lekkage bij de schuur. etc.

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 13 nov 2007 12:54

Ik ben in september 2006 verhuisd, maar er is sinds die tijd al heel wat gebeurd. Gelukkig huur ik t, dus heb k niet veel last van extra kosten enzo. kHeb gelukkig nog geen lekkage gehad ofzo. Wel een gebroken ruit, verstopte afvoer in de douche, dus t valt nog mee als k hier al die verhalen lees.
Alles in dozen stouwen vind ik geen leuk karwei. dat is echt een heidens karwei. Ongelofelijk! En dan al je servies in kranten enzo en dan later weer af moeten wassen.... Nee, voorlopig verhuis k niet meer :lol: (waarschijnlijk in 2009 alweer maar goed dat duurt nog ff)
Szent az Úr

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 nov 2007 12:55

Ik vertel hier natuurlijk alleen positieve dingen ;)
Bij onze dozen zit ook alles door elkaar: boeken en kleding bijvoorbeeld, om het niet te zwaar te maken. Geeft niets hoor, je pakt gewoon de helft uit en de andere helft laat je nog even zitten.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 15 nov 2007 23:00

En hoe is het nu AJL? Keuken geplaatst? Luisteren de "werkmeneren" een beetje naar je?

Vandaag maar es gebeld waar het behang blijft want morgen willen we gaan behangen. Is het behang van 1 kamertje nog niet leverbaar zucht.... Maar goed, we kunnen wel alvast de grootste slaapkamer waar Marco en Danny op gaan slapen behangen. Ik haalde altijd behang bij Kwantum of Karwei of iets. Gewoon uit de voorraad. Nu willen we een keer luuks doen en uit boek bestellen schiet het niet echt op.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 nov 2007 08:01

Weet iemand waar we sjorriemen/banden/... hoe heet dat om de wasmachine te verhuizen kunnen kopen? Bij Praxis of Halfords of...?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 16 nov 2007 08:23

google even op 'spanbanden', ik meende halfords voorbij te zien vliegen :wink:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 nov 2007 08:35

Keuken is geplaatst, maar dat heeft wat voeten in aarde gehad. Afgelopen dinsdag de halve dag op zoek geweest naar een loodgieter die de ledingen voor donderdag zou veleggen. Niemand had tijd. Rond 14.00 uur in paniek naar mn vader gebeld. Dat doe ik eigenlijk altijd als ik het zelf niet meer weet :oops: Binnen een half uur was het geregeld. s'Avonds is er iemand langs geweest en de electircien was ook de hele avond aan het werk......alles gelukt. :D

Vandaag moet ik nog even achter de opzichter van de bouw aan...fonteintje in het toilet lekt en er moeten nog een aantal ramen vervangen worden ivm barsten.

Lalage...hebben jullie nog een bouwkeuring laten doen? Kwamen daar nog veel punten uit?

Annet, wanneer gaan jullie over ?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 nov 2007 15:46

jamillah schreef:google even op 'spanbanden', ik meende halfords voorbij te zien vliegen :wink:

hmmm bij de Praxis zei een man dat dat niet handig is en toen wilde Borkdude het niet meer kopen. M'n pa vond het ook niet nodig. Ik ga niet tillen dus ik hoop dat het goed komt.

Terug naar “Archief”