Ik maak mezelf ook regelmatig gek van verliefdheid. Sinds een paar maanden mis ik het verkering hebben heel erg. Me relatie met me ex is nu een dik half jaar uit. Het is zeker voor mij dat ik hem niet terug wil. Het kon niet tussen ons beiden. Een 2 maand geleden was ik bij kennissen, zijn broertje kwam langs, het eerste wat die tegen hem zei was heb nog n lieve meid voor je in de kamer zitten 

. Nadat ik weer thuis was, werd ik helemaal gek ervan. Was n hele lieve 
(en mooie  )
) jongen 
(tenminste dat was m'n eerste indruk), hoe die ook met z'n nichtjes om ging 

. Ik gezocht of hij ook hyves had. Maarja hier verder niks mee gedaan. Na een aantal weken was het gevoel weer wat minder geworden. Afgelopen zaterdag was er vlakbij een uitvoering van een Mannenkoor uit Urk. M'n oog viel gelijk al op een jongen, tijdens het zingen van een van de liederen zong hij solo. Er kwamen alleen maar meer vlinders omhoog, zo mooi hij zingen kon. Ik keek regelmatig naar hem, hij keek richting mij, lachte etc. Toen we na huis gingen liep ik nog eventjes langs hem, maar hij was druk in gesprek. Zegt me moeder in de auto, dat was wel n jongen voor jou. Ja roept me broertje hij had geen ring om 

...... Sinds zaterdagavond houd het me steeds maar bezig......  Weet alleen z'n naam, verder niks. Op hyves nog ff gezocht maar helaas zonder resultaat. De foto's kwamen niet overeen met hem die tevoorschijn kwamen 

.
Ik mis het verkering hebben heel erg, niet alleen het samen zijn maar op heel veel gebieden. Hoop dat er opnieuw een jongen op mijn pad komt waar ik wel m'n hele leven mee verder kan delen.  Maak mezelf zo helemaal gek hiermee 

. Hoe kan ik dit proberen te voorkomen?
Wat de toekomst brengen moge........