Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

j-t
Verkenner
Verkenner

zwanger!!

Berichtdoor j-t » 10 nov 2007 12:12

Hoihoi

Ben nieuw op dit forum... lees al wel een tijdje mee, maar dacht, zal me toch eens aanmelden. En het allerleukste is: Ben zwanger!!! als het goed is ben ik nu 9 weken en 1 dag... maar dat is niet helemaal zeker, dus moeten we nog ff een echo afwachten. En nu maar hopen dat alles goed gaat! :D

nog even wat kraamcadeaus die altijd geef:
slabbetjes (altijd handig) rompertje van Jip en Janneke, boekje over hen zelf... zal ff de site opzoeken, maar dat is zo leuk!!

hier is ie: www.personalgifts.nl
Mijn Babyboek is een heel bijzonder verhalenboek, waarin ik de hoofdrol speel en als prins of prinses op zoek ga naar mijn kroon in kroontjesrijk Lapidoe. Een prachtige herinnering aan mijn geboorte want mijn geboortegegevens staan in dit boekje!
rond de 15 euro

kleding vind ik altijd zo lastig.. .heb echt geen verstand van die mini-maatjes... maar dat zal hopelijk wel veranderen :P

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 nov 2007 14:42

afhankelijk van wat voor gezin geef ik vaak kleertjes.. en ik doe de bon er bijin, zodat ze het kunnen ruilen als ze et niet mooi of de maat nit goed is!!

vaak bel ik nog even van tevoren wat ze willen hebben en dan maak ik meteen een afspraak wanneer ik langskom!

als het al meeeer kinderen zijn bijvoorbeel det vierde meisje doek vaak een bon....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 nov 2007 19:09

Bij mijn vorige neefje dat geboren werd hebben we in een winkel met houten speelgoed in Tsjechie een houten looppop ofzo gekocht, met muziek erin, en houten letters van zijn naam. Jammer is dat dat vaak in Nederland zo duur is.
Nu heb ik weer een neefje erbij, maar hij is de vijfde. Dus kleertjes ofzo heeftie waarschijnlijk zat, en speelgoed komen ze in om.
Ringetje ofzo kan ook niet, wat geef ik een jongetje nou weer?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 10 nov 2007 19:25

@Miss F:

Gefeliciteerd, misschien een idee om klompjes te geven? Met bv de naam er op of een leuke beschildering. Wat ik ook altijd leuk vind is zo´n klein vaak houten doosje voor de tandjes, duurt dan nog wel ff maar toch :mrgreen:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 10 nov 2007 20:02

Bij het zoveelste kindje zou ik voor iets persoonlijks gaan. Tegenwoordig is dat helemaal in. Googel maar eens, er zijn onwijs veel dingen te vinden die persoonlijk zijn. Van shirtjes tot knuffels tot boekjes, van alles.
En dat is ook leuk om te bewaren.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 10 nov 2007 20:20

Ik heb mn neefje pas een gypssetje gegeven waarin je de handjes en voetjes kunt afdrukken. Leuke herinnering voor later........
En het is niet een cadeau dat ze elke keer krijgen.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 nov 2007 23:44

Mijn zoontjes kregen van mij voor hun eerste verjaardag een zegelringetje met hun letter erin.

Bij een zoveelste kindje is het nog steeds leuk om kleertjes te krijgen. De mode is vaak veranderd, het is verwassen of net het mooie eraf ofzo. Idd zijn klompjes ook vaak leuk om te geven of te krijgen.

enne, ik ben vandaag weer tante geworden. Schoonzus liep ruim 14 dagen over. Hoop morgen even langs te gaan voor de details als ze er toe in staat is....

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 nov 2007 10:46

Ik word tante... mijn zwager en schoonzus krijgen een kindje! Ik vind het ontzettend leuk, maar ook wel erg spannend zoals sommigen van jullie wel zullen begrijpen.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 11 nov 2007 14:18

Spannend lalage! Ben benieuwd of het bij jullie gaat kriebelen als je straks (als alles goed mag gaan) zo'n ukkie ziet! :wink:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 nov 2007 19:16

leuk lalage!! gefeliciteerd!!!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 nov 2007 19:23

bloempie21 schreef:Spannend lalage! Ben benieuwd of het bij jullie gaat kriebelen als je straks (als alles goed mag gaan) zo'n ukkie ziet! :wink:

hmm dat zie ik nog niet gebeuren hoor... dat kriebelen heb ik niet zo. Kleuters vind ik denk ik leuker.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 nov 2007 19:25

ik vind de babytijd ook niet zo veel aan hoor :wink: de peuter en kleutertijd is/lijkt mij veel leuker!!
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 11 nov 2007 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 nov 2007 19:34

Ik vind eigenlijk elke tijd wel wat hebben hoor, van zwanger zijn tot een ieniemienie babietje, tot eigenwijze dreumes. Verder ben ik nog niet :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 nov 2007 22:26

Leuk Lalage, heb je eindelijk eens wat klein grut om je heen in de toekomst (alles goed mag gaan).

Voorheen leek mij de peuter/kleuter leeftijd ook leuker als de babytijd. Eigenlijk heeft elke leeftijd zijn leuke en minder leuke kanten. Dat ik vanmorgen bij mijn kleine pasgeboren neefje stond te kijken dacht ik: ooo wat heerlijk, heel de avond met zo'n kleine hummel op de bank die helemaal van jezelf is. Danny is nu bijna 3 en kan zo leuk praten dat is ook weer zo grappig. Soms ook niet, want hij neemt al aardig wat "wijze" woorden van zijn grote broers over.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 nov 2007 10:52

Ghe, ja mijn nichtje neemt ook behoorlijk wat wijze dingen over van d'r ouders. Pas liet m'n schoonzus een onderzetter op de grond vallen, zegt ze (3 jaar..): jahoor, leg daar maar neer! :mrgreen:
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”