Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 nov 2007 11:49

Ja hoor annet, ik woon nu ongeveer 7 jaar op mezelf. Toen ik 22 was ben ik, nadat ik een aantal jaar gewerkt had, rechten gaan studeren in Groningen. In Groningen heb ik op kamers gewoond en nadat ik mn studie had afgerond ben ik vorig jaar maart getrouwd.
Op dit moment hebben we nog een flat met studendenmeubels en straks lekker alles nieuw!

Annet, wanneer willen jullie over? Dan moeten jouw kinderen zeker ook van school wisselen, zien ze dat wel zitten?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 nov 2007 13:02

Mijn vriend heeft een huis (vorig jaar gekocht) en daar ga ik dan bij in wonen! Gewoon lekker klussen etc. En miss. over 5 jaar samen een huis kopen in een dorp waar we allebei wel willen wonen!

Dus alles tegelijk heb ik straks niet! En dat vindt ik wel lekker.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 nov 2007 23:00

Had behang besteld, werd ik vanmiddag gebeld: de fabriek was failliet dus ze konden het behang niet leveren. We hadden ingepland om zaterdag te gaan behangen. Was voor de slaapkamers van de kinderen. Ze hadden zelf uitgezocht en het leek ons reuze leuk en origineel. De oudste was heel boos (hij kan altijd moeilijk met veranderingen omgaan) en hoefde nu helemaal geen behang meer op de kamer. Als we er wat opdeden trok hij het er gewoon weer af.

Bij Ikea geweest, vloer gekocht. betalen bij de kassa: saldo tekort :oops:
en ik had de avond tevoren nog gekeken, het moest kunnen. Bleek er dus een flink bedrag afgeschreven te zijn dat altijd automatisch gaat. Weet ik veel per welke datum dat gebeurd.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 09 nov 2007 00:22

Ghe Annet, dat heb ik ook eens gehad met een kar boodschappen... Sta je daar in de rij, moest ik eerst weer naar huis om geld over te maken van de spaarrekening. :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 nov 2007 12:14

jamillah schreef:Ghe Annet, dat heb ik ook eens gehad met een kar boodschappen... Sta je daar in de rij, moest ik eerst weer naar huis om geld over te maken van de spaarrekening. :mrgreen:

zielig zijn wij hee. kunnen we elkander goed begrijpen

whaaaaaaaa
hysterisch-smile

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 nov 2007 13:04

Ja zo iets is echt irritant gelukkig heb ik het zelf nooit meegemaakt

WIj zijn druk bezig met de laatste aankopen voor het klussen!
Wat een werk allemaal maar wel super leuk om te doen!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 nov 2007 15:54

Pff, wat irritant dat het behang er niet is, Annet! Echt balen!

Wij zijn nog steeds bezig met ons huis. We wonen er nu iets van 7 weken, maar af is het nog steeds lang niet.
Naja, gister heb ik de planken voor in de kast eindelijk helemaal afgeschilderd. Dus in de woonkamer is het bijna klaar, de stoeltjes nog steeds bekleden, en een afdekplaatje opt plafond.
Maar de garage....tja, we hebben er gewoon de tijd voor. Dus ik strijk en was nog steeds in 1 ruimte waar de auto ook staat. Als het goed is gaat mn man er morgen een scheidingswand in aanbrengen.

Eerst had ik nog het ideaal om op mijn bruiloft in een helemaal klaar huis te komen, maar die illusie heb ik niet meer ;) Al wil ik wel dat het voor de kerst klaar is.
Maar ach, het heeft wel iets, nu wordt het huis steeds iets mooier :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 nov 2007 16:10

Wij hebben afgelopen dinsdag de sleutel gekregen...jippie!!
Nu nog 1 week werken en dan zijn we beiden 3 weken vrij. waarschijnlijk neem ik aankomende donderdag ook vrij, omdat dan de keuken geplaatst moet worden. Bij vragen ben ik dan in ieder geval bereikbaar. Mijn man gaat aankomende week al wel een paar nachten in ons nieuwe huis slapen, omdat van de week de keuken van de buren al uit huis was gejat voordat deze geplaatst was. Dat lijkt mij echt een verschrikking.

Momenteel ook erg druk op het werk, dus vanaf volgende week kom ik pas in een klusstemming!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 nov 2007 22:27

Tip voor de klussers: morgenavond van 18 tot 21 uur bij Karwei 10% korting op het hele assortiment, ook op aanbiedingen.

Wie ons morgenavond zoekt moet maar naar Karwei komen. :mrgreen:

Wat aso zeg om een keuken te jatten. Ben je btw ook wel ff mee bezig denk?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 nov 2007 17:44

Wij krijgen over 5 dagen de sleutel kunnen echt niet wachten!!!!!!!!! :lol:
Wij gaan in 10 weken tijd echt alles schilderen en alles inrichten dus zal veel werk worden maar voor 1 feb. moet het af zijn

iedereen suc6 met klussen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 nov 2007 23:18

Hmm leuke hype :)
Bij ons gaat het wel goed, we hebben sinds gisteravond laat een geweldig mooie vloer... dus konden we vandaag de bank eindelijk uitpakken!

Afbeelding

Maar er moet ook nog veel uitgepakt worden...

Afbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 nov 2007 23:37

Nou dat is zeker een mooie vloer!!!

Zie je het verder nog een beetje zitten? Per wanneer wil je over zijn?

Van de week zijn de oudste 2 op hun toekomstige school wezen kijken en ze vonden het wel leuk. Voor de oudste is het toch beetje anders als voor de 2e. Hij gaat naar het Speciaal Onderwijs en voor zulke kinderen is het toch beetje meer wennen. Maar ik had er een goed gevoel over! We waren om 8 uur al bij de school van Robert en hij is gelijk heel de ochtend gebleven. Hij had het goed naar zijn zin.

Vanavond hebben we karwei half leeggekocht. We hebben nu ongeveer alles voor de badkamer. Dirk gaat het zelf allemaal doen. Hij heeft inmiddels zoveel klus ervaring, het moet goedkomen!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 nov 2007 10:49

Annet: vandaag hebben we gelukkig vrij, morgen gaan we weer verder. En tussendoor gaan we ook naar ons werk, 3 dagen in de week ofzo. Nog 6 nachtjes en dan verhuist ons bed, dus dan zijn we helemaal daar :)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 nov 2007 22:21

Eigenlijk zat ik er van te balen dat het vandaag "verplicht rustdag" was. Het lijkt me reuze handig om een paar uur achter elkaar door te kunnen gaan met uitzoeken enz nu Dirk thuis is.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 nov 2007 22:26

Ahum, wij hebben wel een paar dozen verhuisd vandaag...

Terug naar “Archief”