Moderator: Moderafo's
Leej schreef:Haha...dat doet Mirjam nou ook. Sinds ze een zusje heeft sleept ze ook met de pop heen en weer! Heel leuk om te zien.
Met Esther gaat het prima!! Die slaapt gewoon elke nacht door, en huilt maar weinig! Dus daar zijn wij hier thuis allemaal blij mee!
Jaël schreef:Mijn zusje speelt nooit met poppen ook niet nadat ze een nichtje had gehad. (kindje van mn tante), ze vindt dat meisje wel leuk en klein, enzo, maar ze is er nooit door met poppen gaan spelen. Ze heeft ook een neefje van 2, toen heeft ze wel een tijdje alle poppen Gerrit genoemd. Maar speelde er verder niet mee.
mirjan20 schreef:Jaël schreef:Mijn zusje speelt nooit met poppen ook niet nadat ze een nichtje had gehad. (kindje van mn tante), ze vindt dat meisje wel leuk en klein, enzo, maar ze is er nooit door met poppen gaan spelen. Ze heeft ook een neefje van 2, toen heeft ze wel een tijdje alle poppen Gerrit genoemd. Maar speelde er verder niet mee.
haha, jah zo zijn er ook gewoon poppenmoeders en sommigen meiden zijn gewn geen echte meiden. Of houden meer van spelen met trekkers enz.
Ze zeiden ook altijd dat ik vroeger amper met poppen heb gespeeld.(Terwijl ik toch nog 3 broertjes onder me had met max verschil van 10 jaar) Maar ik was soms echt een half joch. hield van hutten bouwen, boompje klimmen, slootje springen op de school klimmen, voetballen. Of tewijl echt van die jongens dingen.Met het gevolg dat ik ook vaak een gat in mn kleding had of zow vies waren dat ze niet schoon wilden.
(Komt misschien ook wel doordat ik 6 broers heb en helemaal geen zusjes ken)
En zelfs nu zie ik nog iets van die punten terug. Ook met kleding smaak( Hou niet van dat tuttige en dat getierelantijn, nee lekker simpel of beetje stoer, maar niet echt heel erg netjes)
MissF schreef:mirjan20 schreef:Jaël schreef:Mijn zusje speelt nooit met poppen ook niet nadat ze een nichtje had gehad. (kindje van mn tante), ze vindt dat meisje wel leuk en klein, enzo, maar ze is er nooit door met poppen gaan spelen. Ze heeft ook een neefje van 2, toen heeft ze wel een tijdje alle poppen Gerrit genoemd. Maar speelde er verder niet mee.
haha, jah zo zijn er ook gewoon poppenmoeders en sommigen meiden zijn gewn geen echte meiden. Of houden meer van spelen met trekkers enz.
Ze zeiden ook altijd dat ik vroeger amper met poppen heb gespeeld.(Terwijl ik toch nog 3 broertjes onder me had met max verschil van 10 jaar) Maar ik was soms echt een half joch. hield van hutten bouwen, boompje klimmen, slootje springen op de school klimmen, voetballen. Of tewijl echt van die jongens dingen.Met het gevolg dat ik ook vaak een gat in mn kleding had of zow vies waren dat ze niet schoon wilden.
En zelfs nu zie ik nog iets van die punten terug. Ook met kleding smaak( Hou niet van dat tuttige en dat getierelantijn, nee lekker simpel of beetje stoer, maar niet echt heel erg netjes)
Nou ben ik al een hele tijd benieuwd he (of gewoon nieuwsgierig):
Hoeveel broers en zussen heb jij? Boven je, onder je?
Want als ik het goed begrijp is jouw jongste zusje (dat si toch je jongste?) al tante geworden...
Jaël schreef:MissF schreef:mirjan20 schreef:Jaël schreef:Mijn zusje speelt nooit met poppen ook niet nadat ze een nichtje had gehad. (kindje van mn tante), ze vindt dat meisje wel leuk en klein, enzo, maar ze is er nooit door met poppen gaan spelen. Ze heeft ook een neefje van 2, toen heeft ze wel een tijdje alle poppen Gerrit genoemd. Maar speelde er verder niet mee.
Nou ben ik al een hele tijd benieuwd he (of gewoon nieuwsgierig):
Hoeveel broers en zussen heb jij? Boven je, onder je?
Want als ik het goed begrijp is jouw jongste zusje (dat si toch je jongste?) al tante geworden...
Als ik het zo goed lees dan heeft Mirjan 3 broers boven zich, en onder haar 3 broertjes en een zusje. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik vroeg het me ook al af
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten