Help, hij is verliefd op mij!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 01 dec 2003 15:38

meschianza schreef:Belachelijk maken is niet echt dapper. Dat zou ik ook niet doen.
Maar in dit geval kan ik gewoon weinig meedelijden met hem hebben. Hij heeft zelf veel meisjes gekwetst die echt dachten dat hij hun liefde was, maar hij bleek hen te dumpen zodra hij een betere optie zag of ze zat was ofzo
Nee, ok. Maar ik kan je verzekeren dat je in een hele kwetsbare positie zit als je om iemand geeft die niets om jou geeft.

Uit de bijbel kan je opmaken dat liefde eigenlijk niet voorwaardelijk is. Dus: je kan niet eerst zeggen van, ok, als het wederzijds is, is het ware liefde, komt het van één kant dan is het onzin & maken dat je wegkomt. En dat proef ik steeds in dit soort discussies.

Om een stuntelige liefdesbrief te kopieren en uit te delen :shock: Wie weet hoe je iemand zo beschadigen kan, want dat het knullig is wil nog niet zeggen dat het niet echt kan zijn.

Ik heb pas bewondering voor mensen die de confrontatie aandurven en in het hoofd van een ander willen proberen te kruipen.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 02 dec 2003 18:44

surfer schreef:
meschianza schreef:Belachelijk maken is niet echt dapper. Dat zou ik ook niet doen.
Maar in dit geval kan ik gewoon weinig meedelijden met hem hebben. Hij heeft zelf veel meisjes gekwetst die echt dachten dat hij hun liefde was, maar hij bleek hen te dumpen zodra hij een betere optie zag of ze zat was ofzo
Nee, ok. Maar ik kan je verzekeren dat je in een hele kwetsbare positie zit als je om iemand geeft die niets om jou geeft.

Uit de bijbel kan je opmaken dat liefde eigenlijk niet voorwaardelijk is. Dus: je kan niet eerst zeggen van, ok, als het wederzijds is, is het ware liefde, komt het van één kant dan is het onzin & maken dat je wegkomt. En dat proef ik steeds in dit soort discussies.

Om een stuntelige liefdesbrief te kopieren en uit te delen :shock: Wie weet hoe je iemand zo beschadigen kan, want dat het knullig is wil nog niet zeggen dat het niet echt kan zijn.

Ik heb pas bewondering voor mensen die de confrontatie aandurven en in het hoofd van een ander willen proberen te kruipen.

Dat ben ik het absoluut met je eens. Ooit heeft mn zus een kaart gehad van een jongen uit haar kerk die ze een btje vaag vond. Daarbij had ze al jaren verkering. Toen heeft ze hem opgebeld en hadden ze een heel relaxed gesprek. En sindsdien roepen zevrolijk hoi naar elkaar bij de kerk.

Ik vind het ook nooit een lachertje als iemand verliefd op mij wordt en ik niet op hem (tis best goed voor je ego :mrgreen: ) Maar dan moet het wel eerlijk zijn. Hij is gewoon niet eerlijk, nu ik, morgen is het weer een ander.
En in dat geval vind ik dat ik hem wel een heel klein beetje uit mag lachen. :lol: :lol:
Maar het is nooit een excuus om iemand publiekelijk met naam en toenaam voor schut te zetten.

Greets!!
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 03 dec 2003 12:49

Hij is gewoon niet eerlijk, nu ik, morgen is het weer een ander. En in dat geval vind ik dat ik hem wel een heel klein beetje uit mag lachen. :lol: :lol:
ok, zulke mensen mag je van mij wel uitlachen :mrgreen:

Nostyle

Berichtdoor Nostyle » 03 dec 2003 13:43

Het beste is en het is al meerder malen gezegd het hem gewoon zeggen dat je niets in hem ziet. Het zal voor hem ff slikken zijn maar als hij het dan nog niet door heeft dan moet je maar is naar zijn ouders gaan ofzo. misschien dat die hem kunnen overtuigen.

colourgirl

Berichtdoor colourgirl » 09 dec 2003 17:15

Meid,

Veel succes ermee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jardena
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Re: Help, hij is verliefd op mij!!

Berichtdoor Jardena » 20 dec 2003 23:55

meschianza schreef:Dr zit een jongetje in mn kerk. En ik vind hem een onprettig individu. Hij is arrogant, kakker en hij heeft al met zeker 5 naieve meisjes uit mijn kerk wat gehad. En terwijl hij verkering had met het laatste meisje flirte hij overduidelijk met een vriendin van mij. Kortom: hij is eng.

Nu is zijn verkering uit en zijn oog is op mij gevallen. :shock: blijkbaar.
Een vriendin uit mijn kerk waarschuwde me al dat hij bij haar over mij geinformeerd hebt en nu heb ik het pas met eigen ogen meegemaakt.
Ik liep in het winkelcentrum, loop een boekenzaak in, kijk bij de boeken draai me om, en JIEKS, hij zegt: hoi. Ik zeg : hoi en loop snel verder. Hij achtercvolgde me gewoon! Toen was ik hem even kwijt. En aangezien mijn zussen altijd tegelijk besluiten ongesteld te worden loop ik op gegeven ogenblik met een tas uitpuilend met maandverband. Kom ik hem weer tegen. Ik hoopte dat hij daar dan op zou afknappen :mrgreen: , maar nee hij zegt weer hoi en iets wat ik niet meer weet, zo onzinnig was het.

Uiteindelijk is hij ook achter mij aangefiets, en ben ik naar mijn oma gevlucht.

Hoe ga je nou met dat soort figuren om??? Ik heb daar echt geen gevoel voor, en de kans is groot dat ik hem nog een keer keihard uitlach. En dat is ook weer zo sneu. :shock:

O help...............boeiend, je kan toch gewoon uitleggen dat er van jou kant niets is wat zijn leven kan verrijken......hij is toch ook weer niet zo'n engerd dat je moet wegvluchten
Unaware, I have been unfair
I've been unfit for blessings from above
But even I can see The sacrifice You made for me.
To show that I have never been unloved
It's because of you, And all that you went through
I know that I have never been unloved"

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 25 dec 2003 10:56

Wieuw, volgens mij is het over hoor. Sinds afgelopen zondag heeft hij zijn strategische plek weer verlaten en stond hij weer bij zn vrinden.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 25 dec 2003 11:13

meschianza schreef:Wieuw, volgens mij is het over hoor. Sinds afgelopen zondag heeft hij zijn strategische plek weer verlaten en stond hij weer bij zn vrinden.

reden voor een feestje???

Terug naar “Archief”