Ik heb ook de SPW gedaan, ben niet getrouwd, geen kinderen, dus misschien dat ze daarom de SPW aanbieden?
De SPW is trouwens vooral gericht op werken met verstandelijk gehandicapten. Je zou er eventueel ook mee in de kinderdagopvang kunnen werken. Daarbij zijn er ook kinderdagopvangs speciaal voor verstandelijk gehandicapte kinderen.
Je hoort mij er niet over klagen, ik merk het alleen op. Ik moet toch eerlijk zeggen dat de diverse presentaties over de studie bij mijn vriendin zeker betrekking hebben op de kinderdagopvang.
Het is niet vergezocht, het is vergevonden.
Met de refowereld ben ik het ook niet helemaal eens maar heb wel respect hoe velen in mijn omgeving daar binnen willen leven. Begrip is het niet helemaal, maar het accepteren en respecteren zonder ze er steeds op aan te vallen.
In de reformatorisch kerken wordt nogal eens gezegd dat je van iets dat slecht is niets zegt, je eigelijk net zo hard mee doet.
Bovendien vind ik zelf in deze kwestie, dat het de plicht is van een persoon om iemand die geen respect heeft en discrimineert terecht te wijzen.