Moderator: Moderafo's
Ik vermoed zo ergens dat dit niet de enige reden was dat er nogal wat mensen zijn vertrokken, de sfeer was er niet opperbest in de anderhalf jaar dat ik er ben geweest..Cornel schreef:Egt fijn voor de grote gemeente van Scherpenzeel. Ds Verschuure is egt een hele fijne predikant! En de grote gemeente van Scherpenzeel was al weer heel wat jaartjes vacant. En na ik hoorde zijn er in de vacante periode heel wat mensen weggegaan omdat het vaak leesdienst was.... Wat fijn voor ze!
Jo'tje schreef:Denkertje21 schreef:Bodegraven (PKN GB) gaat ds. G. van Goch uit Huizen beroepen!
Zou super zijn als dat wat werd. We hebben twee vacatures
Hee, dat is ook mijn dominee geweestWeet er weinig meer van, was toen nog maar 8 enzo, we kerkten toen in Besoyen (Waalwijk).
Maar hoe lang staat hij nu in huizen, niet zo gek lang toch?
Vorige week trouwens nog in de dorpskerk van Bodegraven geweest, is dat dezelfde?
Denkertje21 schreef:Jo'tje schreef:Denkertje21 schreef:Bodegraven (PKN GB) gaat ds. G. van Goch uit Huizen beroepen!
Hee, dat is ook mijn dominee geweestWeet er weinig meer van, was toen nog maar 8 enzo, we kerkten toen in Besoyen (Waalwijk).
Vorige week trouwens nog in de dorpskerk van Bodegraven geweest, is dat dezelfde?
Yep da's de kerk waar hij beroepen is. Echt een heel gave gemeente!
Volgens mij staat Van Goch alweer zo'n 5 jaar in Huizen
Denkertje21 schreef:Jo'tje schreef:Denkertje21 schreef:Bodegraven (PKN GB) gaat ds. G. van Goch uit Huizen beroepen!
Yep da's de kerk waar hij beroepen is. Echt een heel gave gemeente!
Volgens mij staat Van Goch alweer zo'n 5 jaar in Huizen
Dirk schreef:weet iemand of Ds. vd Kraan (bleskensgraaf) een beroep heeft gehad vanuit Urk?
Haha, ik zat hetzelfde te denken.blaarkop schreef:Dirk schreef:weet iemand of Ds. vd Kraan (bleskensgraaf) een beroep heeft gehad vanuit Urk?
idd en hij moet as zaterdag beslissen!!!!
(zal wel weer bedanken worden)
Jo'tje schreef:Doen jullie niet aan ruilen dan ofzo?
Wij hebben regelmatig andere dominees.
(Afgelopen maanden even niet, maar dat komt omdat we net een nieuwe hebben)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten