Suggesties

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Dirk
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Dirk » 19 okt 2007 12:07

henkie schreef:De laatste topics op het forum die op de homepage staan, zijn inderdaad ingekort maar dat kan zo weer teruggezet worden als jullie er op staan ;-)

daar sta ik op ja, ook al zit ik nu terwijl ik dit schrijf :wink:
Wijsheid en Intelligentie: een wereld van Verschil!!

Bevlogen
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Bevlogen » 19 okt 2007 12:32

Wullimpie schreef:
Bevlogen schreef:Uiteraard niet... maar ff vraagje, wat denk je dat het doel van een mod is?

Het doel is onder andere gebruikers te wijzen op het gaan van offtopic, zoals jij nu hier doet.

En waar jij even hard aan meewerkt. Maar goed. Zelf was ik in de veronderstelling namelijk dat een mod dit soort suggesties op moet pakken en er wat mee moet doen. Als zelfs Henkie het irritant vind als er zoveel quotes in een quote komen, dan zit daar toch een probleem. Kortom, doe er wat aan!

Dirk
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Dirk » 23 okt 2007 11:57

Dirk schreef:
henkie schreef:De laatste topics op het forum die op de homepage staan, zijn inderdaad ingekort maar dat kan zo weer teruggezet worden als jullie er op staan ;-)

daar sta ik op ja, ook al zit ik nu terwijl ik dit schrijf :wink:

Bedankt, nu kan ik tenminste weer uit tien topics kiezen :!:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 23 okt 2007 15:14

Staat de bliek daar oo nog
ttussen.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 24 okt 2007 09:00

Ik zou graag de verjaardagen weer terug zien!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 okt 2007 09:08

Een zoekfunctie zou ik handig vinden. Dus dat je gewoon een trefwoord in kan typen, waarmee je zoekt.
Ik heb het namelijk wel eens, dat ik denk: "ik heb een keer dit gelezen, of dat getypt, maar waar stond het ook weer?"
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 24 okt 2007 09:13

Boekenlezer schreef:Een zoekfunctie zou ik handig vinden. Dus dat je gewoon een trefwoord in kan typen, waarmee je zoekt.
Ik heb het namelijk wel eens, dat ik denk: "ik heb een keer dit gelezen, of dat getypt, maar waar stond het ook weer?"

http://forum.refoweb.nl/search.php

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 okt 2007 11:39

essieee schreef:
Boekenlezer schreef:Een zoekfunctie zou ik handig vinden. Dus dat je gewoon een trefwoord in kan typen, waarmee je zoekt.

ñïàñèáî! :D

O eh... de buitenlandse letters werken als maar niet op dit forum. Waarbij ik feitelijk gelijk bij een nieuwe suggestie ben: of de buitenlandse letters werkend gemaakt mogen worden.

Ik bedoelde, als ik het in latijnse letters schrijf: spasibo. (= russisch voor: bedankt.) Wil je weten hoe het eruit ziet zoals ik het bedoelde, ga dan naar http://www.woordenboek.eu/, klik op russisch, vul linksboven 'bedankt' in achter de loep, en klik op 'Zoek vertaling'. Tsjonge, dat is wel een erg uitgebreide omschrijving geworden met die niet-werkende buitenlandse letters! :ddd
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Dirk
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Dirk » 24 okt 2007 11:56

Cisca schreef:Staat de bliek daar oo nog
ttussen.

nee, maar dat is denk ik gedaan omdat voor de bliek bijzondere rechten noodzakelijk zijn!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 okt 2007 18:34

essieee schreef:Ik zou graag de verjaardagen weer terug zien!

[S]
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor [S] » 24 okt 2007 19:00

Boekenlezer schreef:
essieee schreef:

ñïàñèáî! :D

O eh... de buitenlandse letters werken als maar niet op dit forum. Waarbij ik feitelijk gelijk bij een nieuwe suggestie ben: of de buitenlandse letters werkend gemaakt mogen worden.

Ik bedoelde, als ik het in latijnse letters schrijf: spasibo. (= russisch voor: bedankt.) Wil je weten hoe het eruit ziet zoals ik het bedoelde, ga dan naar http://www.woordenboek.eu/, klik op russisch, vul linksboven 'bedankt' in achter de loep, en klik op 'Zoek vertaling'. Tsjonge, dat is wel een erg uitgebreide omschrijving geworden met die niet-werkende buitenlandse letters! :ddd

спасибо ?
Wat is het probleem. Je kan russische teksten gewoon in het tekstvenster plakken en dan werkt het gewoon. :D

[edit]Ah, wacht; je browser is het probleem; niet Refoweb. In Internet Explorer werkt het inderdaad neit. In Firefox wel.[/edit]
Afbeelding

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 24 okt 2007 22:08

[S] schreef:[edit]Ah, wacht; je browser is het probleem; niet Refoweb. In Internet Explorer werkt het inderdaad niet. In Firefox wel.[/edit]

Hmm, dan zit het zeker in Internet Explorer 7. Want er zijn tijden geweest dat ik er nooit problemen mee had. (En soms wilde het in de religie-fora nog wel eens werken, meer recentelijk.)
Lekker is dat, als ze met de updates mogelijkheden van je ontfutselen. :(

[S]
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor [S] » 24 okt 2007 23:55

@boekenlezer;
Ik merk net op dat RW er eventueel wel wat aan zou kunnen doen maar dat jij er eventueel ook wat aan kan doen anders;
Als je van die speciale tekens wil plaatsen kun je je "character encoding" in jouw browser(Internet Explorer 7) op "utf-8" encoding zetten.
Dit moet je dan wel iedere keer doen als je een post met speciale characters wil plaatsen.

Als je nu denkt dat ik in een hele vreemde taal ben gaan praten :mrgreen: kan je ook de stappen op het plaatje hieronder volgen;

Afbeelding

En Henk moet eingelijk de volgende regel aan de basispagina van het forum toevoegen in de <head> sectie van de HTML om standaard een goede "character encoding" aan te geven:

Code: Selecteer alles

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
Afbeelding

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 25 okt 2007 00:14

Boekenlezer schreef:Ik bedoelde, als ik het in latijnse letters schrijf: spasibo. (= russisch voor: bedankt.)

Naar onze letters omgezet is het ook nog is spasiba.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 25 okt 2007 11:38

Gerdien B. schreef:
Boekenlezer schreef:Ik bedoelde, als ik het in latijnse letters schrijf: spasibo. (= russisch voor: bedankt.)

Naar onze letters omgezet is het ook nog is spasiba.

Wat betreft de uitspraak wel, maar niet wat betreft de spelling. Die Russen gaan op een nogal eigen manier met de o om.
De o wordt alleen als o uitgesproken die beklemtoond wordt. In andere gevallen is het meer een a-klank.

Tsjonge, iedereen kent hier Russisch! Ik kan net zo goed in het Russisch typen. :wink: :lol:
Alleen moet je natuurlijk wel 'eens' typen als je dat bedoelt, en geen 'is'. :roll:

Terug naar “RefoWeb”