Moderator: Moderafo's
Dorothee schreef:Weet je, dat zou ik ook wel willen, dat het God is Die me in deze periode ondersteunt. Maar op dit moment merk ik daar zo weinig van, ik heb niet het gevoel dat het genoeg is. En gek is het toch ook niet om 'op aarde inderdaad' iemand nodig te hebben?
Europeaan schreef:Hoe vervelend ook, maar dat je gevoels/geloofsleven je meer dan eens in de steek laat in deze periode, is normaal.
Laten we afspreken dat ieder dit topic leest, Dorothee - en haar lototgenoten - een plek geeft in het gebed. Stel dat dit door 50 mensen gelezen wordt (is daar een statistiek van beschikbaar?), dan geeft dat enorme kracht.
Dat garandeert zeker niet dat Dorothee dat zelf merkt. Maar de verhoring op die (herhaalde?) gebeden staat als een huis.
Jardena schreef:Hey Dorothee (mooie naam),
Ik weet niet hoe je je voelt, ik kan je niet echt troosten, ik kan je niet persoonlijk tot steun zijn omdat ik niet weet wat jij hebt meegemaakt en wat je nu nog doormaak. Wel kan ik voor je bidden en verder heb ik nog een gedicht voor je. Het is niet echt een gedicht, maar de Songtekst van "Roos in de woestijn" van Gerald Troost. Misschien is het heel pijnlijk om dit te lezen, ik hoop dat je dan begrijp dat dat absoluut mijn bedoeling niet is. Ik bid voor je om kracht en herstel om hier doorheen te komen
Sterkte Jardena
Roos in de woestijn
Een traan wist jou make-up en glinstert in het licht
Jouw verhaal is zo pijnlijk. Het brengt een kleur op jouw gezicht.
Ik zoek naar wat woorden, maar een woord heeft hier geen zin
oh ik kijk in jouw ogen en voel de pijn binnenin.
Hoe kun je ooit de zon zien schijnen?
Hoe vertel ik jou van Hemels licht?
Want hij brak jou hart en kerfde krassen op jou ziel.
Ik smeek in stilte, maak wat gebroken is weer nieuw
Hij sprak lieve woorden, maar de lust heeft jou geraakt.
Een haat is geboren en heeft iets moois kapot gemaakt.
Je voelt je verlaten in het schrijnen van jouw pijn.
Ik bid om wat water voor de roos in jouw woestijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten