De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 19 okt 2007 10:54

marjo schreef:Volgens mij hebben Matteao en zijn grote broer enorm veel speelgoed :shock: :wink:

Ik vraag me ook al een beetje af waar ik dat allemaal ga laten als Sarah zoveel heeft...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 19 okt 2007 11:40

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door liefje op 07 nov 2007 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 okt 2007 12:22

marjo schreef:Volgens mij hebben Matteao en zijn grote broer enorm veel speelgoed :shock: :wink:

dit is alleen van milan :mrgreen: :mrgreen:

enne de andere helft staat op zolder... dat heb je met een overgrootoma die altijd als ze komt speelgoed meeneemt..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 okt 2007 12:23

liefje schreef:Wij zijn net naar het consultatiebureau geweest :lol:
Danique weegt nu 8510 gram is 64,5 lang en hoofdomtrek is 43,5 cm.

matteo is nu 7320 gr en 65 cm! hoofdomtrek 44 cm
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 19 okt 2007 13:01, 2 keer totaal gewijzigd.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 okt 2007 12:24

liefje schreef:Ik pas er nu nog in :lol:

Afbeelding

Wat een heerlijk dikkerdje. Die wangetjes zijn om in te knijpen!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 okt 2007 12:24

liefje schreef:Ik pas er nu nog in :lol:

Afbeelding

wat een leuke foto!!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 19 okt 2007 13:15

lammetje schreef:

Ik vraag me ook al een beetje af waar ik dat allemaal ga laten als Sarah zoveel heeft...

Wacht maar tot je de 1e verjaardag hebt gehad :wink:
Toen puilden we ineens uit idd en zelf hadden we geeneens speelgoed gegeven, maar een autostoel (grote familie, en daarnaast buren en vrienden op bezoek). Op zich is het wel makkelijk hoor, ik heb een heleboel speelgoed boven staan en maar een beetje beneden en zo wisselen we elke keer af met speelgoed. Dan gaat wat beneden staat weer naar boven en nemen we wat 'nieuws' mee naar beneden. Ook heb ik al aardig wat speelgoed naar de rommelmarkt van de kerk gebracht. Ik kan niet alles bewaren.

Wat een lieverd die danique!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 19 okt 2007 13:34

Wij hebben ook best veel speelgoed vind ik en soms bekruipt me wel het gevoel dat het allemaal een beetje te is. Bij het eerste kind begint het huis uit te puilen en wat moet je dan nog aan nummer 2 of 3 straks geven voor verjaardagen? En worden ze nou echt happy van zo veel speelgoed? We waren eens een week in een vakantiehuisje en hadden toen maar twee of drie dingetje bij ons. En mijn zoontje vermaakte zich veel beter dan thuis met een kamer vol. Je houdt het niet goed tegen want familie vindt het leuk om iets te geven en ik zelf ook. Maar opvoedkunditg vind ik het soms niet zo ok.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 19 okt 2007 14:34

Wij geven met een verjaardag vaak met elkaar iets. Zo krijgen de kinderen iets duurders maar vaak wel beters. Gister was er ook een neefje jarig en hadden we met elkaar een Playmobiel auto gegeven. Voorheen kwam iedereen met een klein aardigheidje aan. leuk voor het kind dat het veel kadootjes had gekregen maar tegenwoordig zien ze ook wel in dat je meer hebt aan iets goeds als aan allerlei kleine dingen.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 19 okt 2007 15:52

Leuke foto!!!

Matteo is dus even zwaar als Sarah :P Alleen is ze wel 5 cm langer. Tja het gaat niet harder, ze eet echt als een bouwvakker maar als ze niet aankomt...

Ik had al bedacht dat ik wat kleding zou vragen voor dr eerste verjaardag, ze snapt er toch nog niet veel van en kleding is ook altijd leuk om te krijgen vind ik. En vind het 'wisselen' van speelgoed van boven-beneden ook wel een goede optie. Die ga ik onthouden :wink:

Vanmiddag is er een buurmeisje geboren, leuk voor Sarah straks!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 19 okt 2007 17:25

Dankjewel is idd leuke foto, maak er niet meer zoveel als in het begin in ieder geval haha, en speelgoed gaan wij morgen kopen want Danique heeft nog bar weinig alleen maar knuffels :? waar ze aan sabbelt :lol:

Matteo komt Danique aardig achteraan TJ alleen het gewicht iets minder dan :P

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 20 okt 2007 08:50

Ik had al bedacht dat ik wat kleding zou vragen voor dr eerste verjaardag, ze snapt er toch nog niet veel van en kleding is ook altijd leuk om te krijgen vind ik.

Nou dat werkte bij de tweede verjaardag ook nog goed. Mijn zoon was reuzeblij met de winterjas van Oma. En zo'n dure hadden wij anders nooit gekocht, dus dat is toch ook wel leuk.
Wij geven met een verjaardag vaak met elkaar iets.

Dat doen wij bij de volwassenen ook, maar bij e kinderen eigenlijk nog niet. Ga ik invoeren.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 20 okt 2007 12:38

marjo schreef:
Ik had al bedacht dat ik wat kleding zou vragen voor dr eerste verjaardag, ze snapt er toch nog niet veel van en kleding is ook altijd leuk om te krijgen vind ik.

Nou dat werkte bij de tweede verjaardag ook nog goed. Mijn zoon was reuzeblij met de winterjas van Oma. En zo'n dure hadden wij anders nooit gekocht, dus dat is toch ook wel leuk.

De kinderen krijgen van ons nog wel vaak kleding of een mooie pyama op hun verjaardag. Ze zijn er, ook al zijn ze 6 jaar, nog steeds blij mee. Zijn ze net nieuwe laarzen of klompen nodig dan krijgen ze die ook op hun verjaardag. Een extra kado erbij.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 okt 2007 14:45

Zulke kadootjes vondt ik vroeger ook altijd erg leuk om te krijgen (sinterklaas of gewoon voor m'n verjaardag).

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 20 okt 2007 22:27

Vechten!??
Afbeelding

Even checken of ik al een tandje voel!
Afbeelding

Kijk mam, lachen en knipogen tegelijk!
Afbeelding

Papa en mama zeggen dat ik zo groot ben, dat ik in een groot ledikant mag in plaats van de wieg. Ik vind m'n grote bed heerlijk!
Afbeelding
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”