Ze zeiden tegen mij dat ze er met 6 maanden wel uitgegroeid zou zijn, maar ze past er nu nog in!! En het is echt niet zo'n hele grote bak die van quinny... Maargoed, we genieten nog even heel erg van de 'babytijd'. Ik vermoed dat ze binnenkort wel stevig staat, ze loopt ook al aan mn handen, geweldig vind ze dat
Volgens mij zijn het Roos patronen. Ik heb ook wel wat van zulke patronen maar vind het pas leuk staan als ze kunnen lopen. Nog maar even geduld hebben dan. De fysio therapeute denkt dat ze met de kerst loopt en wij hopen het ook!!
Ik hield ook altijd zo lang mogelijk de kinderwagen in "babystand" wel deed ik soms een kussen onder hun hoofd zodat ze toch een beetje wat konden zien. Het is nu natuurlijk nog niet zo koud, maar anders is het wel zo lekker als je ze daarin lekker warm kunt houden.
Lieve foto's van matteo zeg! Heerlijk hé, zo'n lodger!
Ik heb een wrapper dotty, die vind thomas ook zo heerlijk. Helaas wordt ie er al weer te groot voor Heb jij soms zo'n drager op je fiets voor de maxi-cosi?
Ik vind het echt wel eens een handicap dat ik thomas niet mee kan nemen op de fiets. Ik moet overal óf lopend heen, óf met de auto.
liefje schreef:Gaat idd allemaal snel, en daarom heb ik hem ook niet omgebouwd, zolang ze erin past blijft ze erin haha.
Ja, thomas wil ook het liefst zitten, soms wordt ie zelfs boos dat ie niet alles kan zien! Maar ik doe altijd de kap naar beneden, zodat hij zoveel mogelijk kan zien en ik heb nu ook handdoeken onder het matrasje gedaan aan het hoofdeinde, zodat hij wat schuiner ligt. Handig tegen het spugen en hij kan meer zien.
Ik doe ook meestal een klein kussentje onder haar hoofdje en zet haar er soms een stukje rechtop in met een kussentje in haar rug...leuk gezicht komt er zo`n klein koppie boven de rand uit
Oef wat lijkt me dat irritant als ik geen rijbewijs zou hebben.. Als ik Boudin achterop de fiets heb voel ik me altijd zo tuitelig. Nee hoor, lekker achter in de auto zetten en gaan met die banaan..
Op zich is het natuurlijk reuze makkelijk dat het zo kan. Toch zou ik bang zijn dat ik achterover ga. Hij hangt best een eind naar achter. Steigert het niet, als je de maxi cosi achterop zet?
enne, wat zijn een wrappy dotty en lodger??? Ben ik net uit de baby's hebben ze alweer allerhande uitvindingen gedaan