De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 11 okt 2007 19:11

*Annette* schreef:Mooie foto's weer gepost :lol:! Wat word Sarah weer groot, vooral als je dr zo wijs voorop de fiets ziet zitten :mrgreen:! Oei en Thomas wat n grote ogen :mrgreen:!

Mooie jurken Vlinder! Echt iets voor zondags! Enja naaimachines genoeg te koop hoor! Op mp staan dr vast genoeg voor n prikkie :wink:. Maarja je moet het natuurlijk zelf ook willen, lijkt mij zelf ook erg leuk!

Ik kan er wel 1 kopen maar heb geen flauw idee hoe je met zo'n ding om moet gaan :lol:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 11 okt 2007 19:15

Ik heb de naaimachine van mn moeder te leen :lol:

Annette: sarah wordt zeker groot, gaat echt snel!! Jammer hoor, maar aan de andere kant is dit ook wel een hele leuke leeftijd met al dat ontdekken. Als we boos doen gaat ze óf hard lachen, óf huilen. Heb dr vanmorgen zelfs op de gang gezet :o Ze luisterde helemaal niet en ik had 4 keer gezegd: STOP NEE dat mág niet Sarah! Ga maar hiermee spelen... maar ze bleef doorgaan dus toen maar naar de gang.... Vond het wel moeilijk, maar wil nu consequent blijven en ze snapt het heel erg goed!!!! De rest van de dag niet meer in die hoek geweest van de kamer :)
Ze schijnt het met 7 maanden al te snappen en dat klopt ook wel. Maar soms als ze gaat lachen moet ik echt even omdraaien :lol: :oops:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 11 okt 2007 19:15

Ik weet trouwens niet wat er met Timo aan de hand is maar het gaat heel niet lekker.

Vorige week zondag was ik zijn lievelingsknuffel vergeten ( bij mijn vriendin in Utrecht laten liggen) en moest hij heel de week zonder zijn knuffel doen.
Hij heeft in die week zeer weinig geslapen en was op donderdag echt oververmoeid en had koorts.
Afgelopen zaterdag kreeg hij zijn knuffel weer terug en heeft hij zondags 4 uur achter elkaar geslapen.
Ik dacht nu zal het beter gaan maar het tegendeel is waar..
Sinds maandag hangt hij als een blok aan mijn been, wil niet spelen, word boos als ik hem op de grond bij zijn speelgoed zet en is op een gegeven moment helemaal over zijn toeren.
Uiteindelijk neem ik hem dan maar weer op schoot en ligt hij alleen maar tegen mij aan :roll:

Vanavond wilde hij weer niet eten ( ook al sinds maandag) en is uiteindelijk op schoot tegen mij aan in slaap gevallen.

Is dit verlatingsangst ofzo???
Ik heb namelijk echt geen idee wat er met mijn mannetje is....( kon je maar ff hun gedachten lezen :roll: )

Dit was hij eind van de middag... :( ( boos en overstuur )

Afbeelding

Uiteindelijk dus ( na geven van zetpil ) in slaap gevallen

Afbeelding

Afbeelding

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 11 okt 2007 19:16

rosekapje schreef:Wat een lieverd die Thomas, mooie ogen...
Mooie jurken zeg.

BLoempie moet je doen op naailes, ik zit sinds (heel) kort op naailes, maar vind het super, gezellig en voor jongens kun je ook leuke dingen maken.

Leuk, wat ben je aan het maken?
('t lijkt ondertussen wel een naai-topic te worden :wink: )

Ja, Thomas heeft grote ogen he, daar weet ie iedereen mee in te pakken... :P
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 11 okt 2007 19:16

lammetje schreef:Ik heb de naaimachine van mn moeder te leen :lol:

Annette: sarah wordt zeker groot, gaat echt snel!! Jammer hoor, maar aan de andere kant is dit ook wel een hele leuke leeftijd met al dat ontdekken. Als we boos doen gaat ze óf hard lachen, óf huilen. Heb dr vanmorgen zelfs op de gang gezet :o Ze luisterde helemaal niet en ik had 4 keer gezegd: STOP NEE dat mág niet Sarah! Ga maar hiermee spelen... maar ze bleef doorgaan dus toen maar naar de gang.... Vond het wel moeilijk, maar wil nu consequent blijven en ze snapt het heel erg goed!!!! De rest van de dag niet meer in die hoek geweest van de kamer :)
Ze schijnt het met 7 maanden al te snappen en dat klopt ook wel. Maar soms als ze gaat lachen moet ik echt even omdraaien :lol: :oops:

Ik ken dat ja :wink:

Maar ze zijn echt niet gek die kleintjes en consequent blijven is iets wat je zeker moet doen ( ook al is het wel es moeilijk)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 11 okt 2007 19:19

ahhh vlinder, wat ontzettend zielig zeg voor timo... :(
Heel vervelend voor hem dat hij zo vaak ziek is enzo... :?
Maar als hij ook koorts heeft, lijkt het mij geen verlatingsangst.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 11 okt 2007 19:21

bloempie21 schreef:ahhh vlinder, wat ontzettend zielig zeg voor timo... :(
Heel vervelend voor hem dat hij zo vaak ziek is enzo... :?
Maar als hij ook koorts heeft, lijkt het mij geen verlatingsangst.

Hij is idd veel ziek, ik denk dat zijn weerstand gewoon niet zo hoog is.
De koorts was zaterdag al weg hoor, en ik denk dat dat echt door dat slaapgebrek kwam.
Maar dat ik aan verlatingsangst denk komt omdat hij de hele dag zo aan me hangt..
Of zou het toch wat anders zijn :-k

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 okt 2007 19:25

bloempie21 schreef:
rosekapje schreef:Wat een lieverd die Thomas, mooie ogen...
Mooie jurken zeg.

BLoempie moet je doen op naailes, ik zit sinds (heel) kort op naailes, maar vind het super, gezellig en voor jongens kun je ook leuke dingen maken.

Leuk, wat ben je aan het maken?
('t lijkt ondertussen wel een naai-topic te worden :wink: )

Ja, Thomas heeft grote ogen he, daar weet ie iedereen mee in te pakken... :P

Ik ben bezig met een babycape en een broekje voor Simon. Maar allebei nog in de beginfase. Lammetje, kvind het wel knap van je dat je er zomaar mee begint. Niks voor mij ik heb wel een steuntje in de rug nodig

@Vlinder, ik ken ook zulke momenten met Christiaan, maar die duren niet zo lang als dit. Bij ons is het ook vanaf dat Simon er is dus ik gooi het eigenlijk daarop en ook wel op de peuterleeftijd.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 11 okt 2007 19:26

oke thnx, en dan maar hopen dat hij gauw weer zichzelf is 8)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 11 okt 2007 19:33

Vlinder, volgens mij hebben de meesten wel zo'n periode van verlatingsangst. Misschien is het nu extra erg nu hij zijn knuffel een week gemist heeft.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 11 okt 2007 19:35

Ja daar zat ik zelf net ook aan te denken.
Ik hoop maar dat hij gauw weer de oude is.
Het is zo zielig om te zien dat hij zijn ei niet kwijt kan.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 11 okt 2007 19:48

He Vlinder, waar haal je al die jurken vandaan? Zijn ze van een bepaald merk ofzo, of maakt die vriendin ze uit haar hoofd?

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 11 okt 2007 19:54

zie pb :wink:

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 11 okt 2007 22:01

vlinder wat zielig voor Timo. echt zielig als die ukkies zoveel huilen.
En zie dan hoe het manneke slaapt.... wat een poepie!!! :P

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 12 okt 2007 07:54

ahh hij is echt zielig!! Vervelend dat hij zoveel huilt. Kan natuurlijk een combi zijn van het missen van zn knuffel en verlatingsangst... en ook nog oververmoeid.
Succes ermee!!

Ik ga zo maar naar het weeguurtje, ben benieuwd hoeveel ze nu weegt en of ze nog tips hebben om het slaappatroon te doorbreken. vanmorgen weer half 6 en daarna 7 uur :| Lig ik eindelijk weer lekker na half 6 dan begint ze weer te huilen. En ze is ontzettend moe maar slapen ho maar. ZO gaat dat overdag ook, na 30 minuten is ze wakker, je kunt de klok erop zetten. Daarna nog heel erg moe maar niet meer willen slapen, ook al laat je dr in bed liggen huilen.

Terug naar “Archief”