*Annet* schreef:Ga huilen!
Zeg dat je je vreselijk ongelukkig voelt, zo niet nog 50 jaar wilt leven....
Dan is er een heel nuchter antwoord:
ach, stel je niet aan zeg!
Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:Ik wil nergens dood gevonden worden!
Maarre, ja wat zal ik eens klagen? Waar ik me dus echt GRUWELIJK aan erger is de bemoeizucht van haar. Over alles en met iedereen van de kinderen en kinds kinderen. Kleine van mijn zwager lag gister onverwacht in het ziekenhuis. Gisteravond hadden we verjaardag, kwam mijn zwager toch nog even. Zegt zijn moeder: nou je had MIJ toch wel even kunnen bellen hoe het met je zoontje ging? Zegt hij: nee, ik wachtte wel even tot vanavond dan weet iedereen het gelijk. Ze denkt dat ze nog altijd erg belangrijk is in het leven van haar zoons. Wij hadden een paar maanden verkering had mijn man een keer bonje met haar. Zei ze: je was altijd mijn favoriete kind, maar de laatste maanden ben je zo veranderd.
Je zegt toch noooooooooit, en zeker niet in het bijzijn van andere kinderen, dat iemand je favoriet is????? En dat andere kon ik dus in mijn zak steken.
Ik kom er nooit zomaar, dat valt ook niet in goede aarde. Eens in de 14 dagen gaan we op zondag koppie doen, dat vind ik genoeg.
En de rest hou ik maar voor me.......... bijv. hoe ze het vind dat we gaan verhuizen
pol schreef:*Annet* schreef:Ga huilen!
Zeg dat je je vreselijk ongelukkig voelt, zo niet nog 50 jaar wilt leven....
Dan is er een heel nuchter antwoord:
ach, stel je niet aan zeg!
leclerc schreef:Of anders een goed gesprek van vrouw tegen vrouw.
Catfight!
rosalie83 schreef:Hebben jullie al wel eens geprobeerd iets gezelligs te gaan doen met je schoonmoeder/ouders? Misschien creeer je dan een heel andere sfeer!
rosalie83 schreef:Hebben jullie al wel eens geprobeerd iets gezelligs te gaan doen met je schoonmoeder/ouders? Misschien creeer je dan een heel andere sfeer!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten