Moderator: Moderafo's
Nee idd, dat is wel zo. We hebben gisteravond nog even gepraat zo... en naar aanleiding van dat gesprek krijgt de Kerkenraad van mij een dikke stevige e-mail. Alle andere (chronisch) zieken krijgen honderden kaarten, telefoontjes en brieven. Mijn schoonmoeder is dan al wat langer ziek en zij krijgt dus weinig tot GEEN kaarten meer!! Geen brieven, telefoontjes, NIKS NAKKES NADA!!Riska schreef:Kwebbel schreef:Gelukkig kan ze op één steunen die haar nooit in de steek laat en altijd begrijpt
Dat is ook zo, maar het neemt de verantwoordelijkheid van de mens niet weg!
Spons schreef:kan toch prima ik weet niet of de bloemen thuis komen of in het ziekenhuis , maar van ee bol chrysant , kan je heel lang plezier hebben, een bos bloemen is mooi maar gaat zo snel uitgebloeid raken.
Riska schreef:Een bos bloemen is prima en de tekst is goed. Gewoon wat je hart je ingeeft, dat is het belangrijkste. Ik ging eens met vakantie en de moeder van mijn vriendin was in de terminale fase van kaner.
Ik heb toen bloemen laten bezorgen met de tekst:
"Nu ik de bloemetjes buiten ga zetten, moet u ze maar binnen hebben"...
Het is tig jaren geleden, maar vorige week haalde mijn vriendin het nóg aan. En het was alleen maar een ingeving. Daarom: je gedachte is prima -gewoon doen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten