Evangelisch predikantenechtpaar stapt uit PKN

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 29 sep 2007 15:44

marin schreef:Waar zegt de Bijbel uitdrukkelijk dat we de eerste dag i.p.v. de zevende dag moeten onderhouden?

boekenlezer??????

De zondag is een verkeerde sabbat. De zondag is een menselijke wet en een menselijk gebod. Zij heeft met geen enkel aspect van Jezus (voorbeeld) of de Schepping te maken. Christenen behoren de Sabbat te respecteren uit liefde voor Jezus en om henzelf tot een beter inzicht te brengen, door de Heilige Geest.

Waarom zeg ik dat;

Ik ga je nu een klein tikje Bijbelstudie geven!
(.....)

Dit is dus offtopic, voor die discussie bestaat er een ander topic.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

marin
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor marin » 29 sep 2007 17:30

Wullimpie schreef:
marin schreef:Waar zegt de Bijbel uitdrukkelijk dat we de eerste dag i.p.v. de zevende dag moeten onderhouden?

boekenlezer??????

De zondag is een verkeerde sabbat. De zondag is een menselijke wet en een menselijk gebod. Zij heeft met geen enkel aspect van Jezus (voorbeeld) of de Schepping te maken. Christenen behoren de Sabbat te respecteren uit liefde voor Jezus en om henzelf tot een beter inzicht te brengen, door de Heilige Geest.

Waarom zeg ik dat;

Ik ga je nu een klein tikje Bijbelstudie geven!
(.....)

Dit is dus offtopic, voor die discussie bestaat er een ander topic.

wullimpie, het is ook niet de bedoeling om daar een nieuwe discussie over te beginnen maar een opmerking/antwoordt op boekenlezers vraag, ik heb dat ook van een vorig topic gehaald (vindt dat een duidelijk uitleg, daar kun je niet omheen)

.
Jes 8: 20: Tot de wet en tot de getuigenis! Voor wie niet spreekt naar dit woord, is er geen dageraad. King James: Dit komt, omdat er in hen geen licht is.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 11 dec 2007 19:16

Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Terug naar “Archief”