Dat is netjes van de gemeente Zederik.
Lichamelijk valt het dus wel mee, maar hoe is het met de nachtmerries? Zou heel goed kunnen, wordt er op gelet?
Moderator: Moderafo's
topkok schreef:weet je ik vind jullie er een heel erg drama van maken.. hoeveel ongelukken gebeuren er niet met mensen die naar school fietsen elke dag.. en ik kan het best begrijpen met zn 5e naast elkaar is heel normaal (deed ik ook) en dan word er 1 keer een groep geschept van het Gomarus dan is er een heel topic met 5 pagina's moeten we over elke ongeluk in Nederland een nieuw topic openen.. kunnen ze er gelijk een nieuwe server bijkopen.. omdat ze het niet meer aankomen...
sorry hoor
Gerdien B. schreef:Elk ongeluk moet bericht worden, want elk ongeluk is er 1 te veel.
Riska schreef:Het is een grof schandaal dat overheidsinstanties elkaar de bal toespelen.
De Vlietskade is een buitengewoon gevaarlijk stuk. Het mag het grootste wonder heten dat er nog nooit eerder iets gebeurd is. Al tig jaar fietsen daar hordes scholieren.
Wat dat betreft is het goed dat het in de aandacht is gekomen, kan niemand meer zeggen dat ze er niet van geweten hebben.
Riska schreef:Het is een grof schandaal dat overheidsinstanties elkaar de bal toespelen. De Vlietskade is een buitengewoon gevaarlijk stuk. Het mag het grootste wonder heten dat er nog nooit eerder iets gebeurd is. Al tig jaar fietsen daar hordes scholieren. Niet alleen van het Gomarus, maar van een stuk of 6,7 middelbare scholen en het ROC.
Wat dat betreft is het goed dat het in de aandacht is gekomen, kan niemand meer zeggen dat ze er niet van geweten hebben.
JialiKelly schreef:Het wordt volgens mij niet zozeer overtrokken. Eigenlijk is het vrij logisch dat mensen op een refoforum aandacht besteden aan dit ongeluk, en al helemaal omdat er bekenden bij zaten. Daar praat je toch gewoon over?
Riska schreef:Elkaar de bal toespelen: de burgemeester zegt dat de provicie het moet doen, de provincie vindt weer dat Rijkswaterstaat het moet doen.
Dat niemand kan zeggen dat ze ervan gewete hebben slaat op het bovenstaande: dat al tig jaren bekend is dat het een gevaarlijk stuk is en dat er nooit iets aan gedaan is/wordt (want dat laatste zie ik nog niet gebeuren).
Het gebeurt niet alle dagen dat maar liefst 13 scholieren gewond raken (gelukkig niet!) en het is volstrekt logisch dat er hier aandacht aan besteed wordt. Het zal je broer(tje) maar zijn...
Sabra schreef:Riska schreef:Elkaar de bal toespelen: de burgemeester zegt dat de provicie het moet doen, de provincie vindt weer dat Rijkswaterstaat het moet doen.
Het lijkt me sterk dat Rijkswaterstaat de beheerder is van dit weggetje, dus ik kan mij absoluut niet voorstellen dat de provincie dit gezegd zou hebben.
Het is vrij eenvoudig, de beheerder van de weg dient ervoor te zorgen dat er een veilige verkeerssituatie is, dan kan maar één instantie zijn.
Volgens is het dus ook bezijden de waarheid dat men elkaar de bal zou toespelen.Dat niemand kan zeggen dat ze ervan gewete hebben slaat op het bovenstaande: dat al tig jaren bekend is dat het een gevaarlijk stuk is en dat er nooit iets aan gedaan is/wordt (want dat laatste zie ik nog niet gebeuren).
Er moet wel geld zijn natuurlijk.Het gebeurt niet alle dagen dat maar liefst 13 scholieren gewond raken (gelukkig niet!) en het is volstrekt logisch dat er hier aandacht aan besteed wordt. Het zal je broer(tje) maar zijn...
Een gesprek over de slachtoffers is natuurlijk wat anders dan een discussie over de rol van diverse overheiden c.q. de verhouding tussen automobilisten en fietsers.
Overigens wil ik benadrukken dat ik het goed is te vernemen dat de slachtoffers het goed maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten