Wij zijn donderdag getrouwd, en vrijdag moest ik even langs mn ouders om mn galajurk op te halen. Vond ik helemaal niet erg, het was gewoon heel gezellig. Mijn zus en zwager waren er nog, dus lekker ff gekletst over de bruiloft. VInd ik zo stom: mijn vader zei bij mn zus ook steeds: niet gaan bellen hoor, ze is nog maar pas getrouwd. Laat ze lekker.'
Bleek dat mn zus het heel erg vond dat mn moeder niet even had gebeld.
Nu snapte ik dat ook wel, want het is heerlijk ook even met anderen dan met je eigen man bij te kleppen
Gister weer even langsgeweest, al was dat zonder man. OM spullen te halen.
's avonds ook maar even langs schoonouders gegaan, en het was bere gezellig. THuis zitten met zn tweetjes is ook maar stil
Vrijdag is mn moeders vrije dag, en ik ben ook vrij, dan ga ik ook echt wel ff langs.
Misschien scheelt het dat ik het heerlijk vind om af en toe mensen om me heen te hebben. Mijn man werkt overdag altijd, ik niet altijd. Dan ga ik echt niet alleen thuis zitten, maar ga ik shoppen of ff langs mn (schoon) moeder ofzo. En het makkelijke is dat vooral mijn schoonmoeder echt wel zegt als het niet uitkomt.
Maar ze wonen ook allemaal lekker in de buurt, ook dat scheelt. Dan ga je wel ff langs, voor een uurtje ofzo. Als je een eind moet rijden niet echt.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...