Zelfbevrediging, wel of niet?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 19 sep 2007 10:18

Wanneer die zieken geest geen voldoening meer heeft in het afvuren van de puddingbuks en meer wil kan dat leiden tot een verkrachting mijns inziens, of je bezoekt een publieke vrouw natuurlijk, maar niet iedereen komt daarop
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 sep 2007 10:35

sommige zieke geesten die al heel lang alleen zijn kunnen op een gegeven moment aan de noodrem trekken

Sowieso hoef je daarvoor niet per definitie lang alleen te zijn. Wel p/d een zieke geest.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 19 sep 2007 10:38

SimonT, je gebruikt nu wel een erg smerige variant op het woord masturberen hehe. Kun je het dan niet gewoon bij z'n naam noemen? :p
Ik snap alleen niet helemaal wat je wilt zeggen met je laatste twee posts..

@ Marnix en Jo'tje: nee, we zullen het idd niet eens worden waarschijnlijk. Daarom haalde ik m'n oude post er bij, om te laten zien dat we weer dezelfde discussie hebben.
Even goede vriendjes natuurlijk :)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 sep 2007 10:38

SimonT schreef:Wanneer die zieken geest geen voldoening meer heeft in het afvuren van de puddingbuks en meer wil kan dat leiden tot een verkrachting mijns inziens, of je bezoekt een publieke vrouw natuurlijk, maar niet iedereen komt daarop

Verkrachters hebben een publieke vrouw niet als alternatief. Dan waren het geen zieke geesten namelijk. Bij een verkrachting gaat het voornamelijk om de macht die ze op zo'n moment hebben, een geweldadige geest die ze op dat moment moeten botvieren. Niet eens om de seksuele ontlading.

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 19 sep 2007 10:40

Ik neem aan dat je psycholoog bent, of een ervaringsdeskundige die weet hoe het hoofd en gedachtenpatroon van zieke geesten in elkaar zit?

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 19 sep 2007 10:42

JialiKelly schreef:SimonT, je gebruikt nu wel een erg smerige variant op het woord masturberen hehe. Kun je het dan niet gewoon bij z'n naam noemen? :p
Ik snap alleen niet helemaal wat je wilt zeggen met je laatste twee posts..

Tsja, zieke geesten he :wink:

wat ik aan wil tonen met die postings is dat masturbatie wel degelijk een link heeft met begeerte

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 19 sep 2007 10:43

Nee, maar wel een CSI-adept.
Ik kan wel vaststellen dat jij in ieder geval niet weet hoe dergelijke geesten in elkaar steken.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 19 sep 2007 10:46

sinds wanneer is een tv serie die fictief is en waar enorm veel tegenstrijdigheden in zitten (resercheurs zitten echt niet zelf in het Lab) de maatstaf van het denkpatroon van een verkrachter?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 sep 2007 10:51

SimonT schreef:Ik neem aan dat je psycholoog bent, of een ervaringsdeskundige die weet hoe het hoofd en gedachtenpatroon van zieke geesten in elkaar zit?

Nee.

Er is een uitgebreid topic over; Prostitutie, dankbaar maatschappelijk werk? Daar heb ik zelf die stelling op tafel gegooid en kun je precies teruglezen hoe ik tot de conclusie kwam.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 19 sep 2007 10:51

SimonT schreef:wat ik aan wil tonen met die postings is dat masturbatie wel degelijk een link heeft met begeerte

? :)

En dat doe je aan de hand van een voorbeeld over zieke geesten? En het doet geen belletje rinkelen bij je dat je de lijn van 'zieke' geesten doortrekt naar 'normale' geesten?
Praise the One who left you

Broken down and paralyzed

Never taste of the fruit..

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 sep 2007 10:56

Oftewel; Elk individu die naar een publieke vrouw stapt is een zieke geest?

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 19 sep 2007 10:57

pff is het echt zo lastig te berijpen wat ik zeg, ik meen dat ik niet de kunst versta om in chinese blokletters te schrijven!

die zieke geest en verkrachter zijn maar een beeld wat ik wil gebruiken om de link tussen masturbatie en begeerte aan te geven!

Ander beeld vooruit, dit zal misschien meer de heren als de dames aanspreken, maar wanneer een heer een aantrekkelijke of uitdagende dame ziet dan zullen zekere zwellichamen bloed gaan vragen om hun mening over deze dame te geven, en dat is alleen bedoeld voor de copulatie en dat je aan de verleiding gehoor geeft door dat handmatig te doen, komop dan zie je toch wel dat je dan masturbeert omdat je die vrouw zo sexueel opwindend vind, en om in mn eigen geval te spreken, ik heb nooit zoiets van kom laat ik eens gaan masturberen om dat ik dat leuk vind!

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 19 sep 2007 10:58

Smurffie schreef:Oftewel; Elk individu die naar een publieke vrouw stapt is een zieke geest?

Mogge, wat is dit het groot ik ga SimonT's postings ff op de schop nemen, das een conclusie die jezelf trekt en die je nergens uit mijn postings kan halen!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 19 sep 2007 11:00

Nou, dat je dat gevoel krijgt, komt misschien doordat wij allemaal toch wel redelijk normale geesten zijn (uitzonderingen daargelaten :P ) en jij komt met een voorbeeld van een zieke geest. En dat wij ons afvragen waarom je die vergelijking maakt.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 sep 2007 11:01

die zieke geest en verkrachter zijn maar een beeld wat ik wil gebruiken om de link tussen masturbatie en begeerte aan te geven!

Maar die klopt dus niet omdat het bij verkrachters niet gaat om begeerte maar om macht, zei ik. Ik ben idd, geen psycholoog. Evenmin als jij. Door deze link te leggen impliceer jij namelijk wel psycholoog te zijn? Je zet het neer als een feit.

Terug naar “Archief”