Lana schreef:Dirk schreef:
En hoe verliep de reis verder, nadat ik jullie had ingehaald aan het eind van de A30?
Reed jij in één van die twee vrachtwagens dan??
Neeee, dat is veeeel te milieuonvriendelijk.....
Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Idd hele mooie/leuke/lieve/vertederende/vraatzuchtige/coole/bijzondere foto's.
PeterK, kan ik je inhuren voor een fotosessie van mijn kinderen?
essieee schreef:Dirk schreef:Lana schreef:Dirk schreef:
En hoe verliep de reis verder, nadat ik jullie had ingehaald aan het eind van de A30?
Neeee, dat is veeeel te milieuonvriendelijk.....
Net zoals wasverzachter
PeterK schreef:jamillah schreef:Idd hele mooie/leuke/lieve/vertederende/vraatzuchtige/coole/bijzondere foto's.
PeterK, kan ik je inhuren voor een fotosessie van mijn kinderen?
Jazeker, gewoon Pb-en.
Phoe ik heb al weer zin in de volgende meeting. Komt er nog een fotomeeting (Veluwe was geloof ik goed bevallen vorig keer)?
Jo'tje schreef:Lana schreef:Dirk schreef:
Haha, tsja, was ik toch vergeten te vertellen dat Henkies ego wel hard de grond in werd geboord toen hij tot tweemaal toe werd ingehaald door een vrachtwagen
Lana schreef:Liesl schreef:Het spontaanste vond ik nog dat we een mooie plant aan die vrouw van Wim hebben gegeven!
We...? Die plant was mooi van essieee en mij hoor, eens gegeven blijft immers gegeven
Lana schreef:Liesl schreef:Het spontaanste vond ik nog dat we een mooie plant aan die vrouw van Wim hebben gegeven!
We...? Die plant was mooi van essieee en mij hoor, eens gegeven blijft immers gegeven
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 38 gasten