Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Ik vroeg me al af hoe het met Cisca gaat.... ik neem aan dat Spons haar regelmatig ziet?
Cisca schreef:Dank voor jullie ruggesteuntjesLalage schreef:Ik vroeg me al af hoe het met Cisca gaat.... ik neem aan dat Spons haar regelmatig ziet?
Spons zie ik nooit meer, verder gaat het inmiddels een stuk slechter, slik onderhand al een behoorlijkheid morfine, om het draagbaar te houden, maar maar nog even doorzetten 'k wacht met PPM2 en Alwin op hun wonder, Lijkt me echt mooi om hun kindje ook nog te zien.
kuikentje schreef:Cisca schreef:Dank voor jullie ruggesteuntjesLalage schreef:Ik vroeg me al af hoe het met Cisca gaat.... ik neem aan dat Spons haar regelmatig ziet?
Spons zie ik nooit meer, verder gaat het inmiddels een stuk slechter, slik onderhand al een behoorlijkheid morfine, om het draagbaar te houden, maar maar nog even doorzetten 'k wacht met PPM2 en Alwin op hun wonder, Lijkt me echt mooi om hun kindje ook nog te zien.
ik hoop voor jou dat die wonder uit mag komen!!!!
*hug
Spons schreef:Ik vraag me af hoe men tegen God aankijkt als men een ernstige ziekte cq handicap heeft ?
zien jullie het dan als een straf van God, of is het werk van de duivel , of hebben jullie er een andere mening over ?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 33 gasten