Auto schept groep fietsers Gomarus Scholengemeenschap

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 15 sep 2007 14:03

Wie zegt dat ze het bewust heeft gedaan?
laten wij nou niet geen speculeren, want op die manier krijg je de meest vreselijke roddels in de wereld, die nog pijnlijk kunnen zijn voor mensen ook. Laat de politie zijn werk doen en wacht af wat daar uit komt.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 15 sep 2007 16:18

Verkeersergernissen die ertoe leiden dat iemand op een groep kinderen/jongeren inrijdt? Het lijkt me onwaarschijnlijk en inderdaad nogal 'Hart-van-Nederlandniveau' om dat te zo voorbarig al te beweren... Ik vermoed dat die vrouw ook niet lachend thuis zit momenteel.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 15 sep 2007 17:43

De vrouw heeft het niet expres gedaan (wat een ook wel logisch lijkt), ze raakte iets van de weg/in de berm waardoor ze flink aan haar stuur draaide en zo de fietsgroep inschoot.

(bron: mijn broertje die ook in Havo2 op het Gomarus zit, net als de fietsgroep)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 sep 2007 20:59

Ik zal jullie even uit de brand helpen:

Die vrouw deedt dit niet express. Zij moest uitwijken voor een busje en raakte van de weg en door een corrigerende draai aan haar stuur is ze in de groep fietsers gereden (wat marina al zei).

Afgelopen zaterdag hoorde ik het van m'n neef (collega van die vrouw).

Die vrouw is er behoorlijk "slecht" aan toe (psychisch). Ze is ook in shock toestand op genomen (plus lichamelijke gebreken).

Riska

Berichtdoor Riska » 16 sep 2007 21:02

Evelien schreef:Die vrouw is er behoorlijk "slecht" aan toe (psychisch). Ze is ook in shock toestand op genomen (plus lichamelijke gebreken).

Kan ik me zo verschrikkelijk goed voorstellen! Ik heb gelijk ook aan haar gedacht... het zal je maar gebeuren...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 sep 2007 21:38

Ja, het is echt erg voor haar. Hopelijk is ze gauw weer opgeknapt en de rest van de jongeren ook.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 16 sep 2007 21:41

verschrikkelijk!
Probeer je juist een ongeluk te voorkomen en dan gebeurd dit :?
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 16 sep 2007 21:50

ja mensen, altijd uitkijken in het verkeer of je nu op de fiets bent met de auto. 100 procent concentratie!

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 16 sep 2007 21:55

Ik ben benieuwd wat het 'gekke' OM straks gaat doen.
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 17 sep 2007 12:53

Ik denk dat het OM niet zoveel gaat doen, ik zie geen enkele reden voor vervolging. Bij voorbaat staat vast dat de automobilist aansprakelijk is voor dit ongeval, tenzij overmacht kan worden aangetoond. Dat lijkt mij hier niet het geval.

Rest de vraag nog in hoeverre er sprake is van eigen schuld van de fietsers, want mijns inziens niet aanwezig is.

Conclusie, de WAM-verzekeraar van de automobilist dient de schade aan de fietsers te vergoeden.

Riska

Berichtdoor Riska » 17 sep 2007 13:03

TKF, hoe is het met je broertje????

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 17 sep 2007 14:30

TKF schreef:Hopelijk dat gemeenten Giessenlanden en Gorinchem nu ook die weg gaan verbreden. De scholen staan er al jaren en het is bekend dat er per schooldag honderden fietsers van die weg gebruikmaken terwijl de Vlietskade eigenlijk een industrieterrein is en er dus veel verkeer is. Het is verder een gewone B-weg zonder fietspad waardoor alles op diezelfde weg rijdt.

Als het kalf verdronken is dempt men de put........

Treurig hoor. Beterschap met je broertje.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 17 sep 2007 14:35

dat zie je wel vaker, er moeten eerst doden vallen voor men ergens wat aan wil gaan doen :!:

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 17 sep 2007 14:41

Spons schreef:dat zie je wel vaker, er moeten eerst doden vallen voor men ergens wat aan wil gaan doen :!:

Ja daar erger ik me dus altijd kapot aan. Vooruit denken is blijkbaar niet aan ieder mens besteed. Het zal je kind maar zijn die geschept is :!:

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 17 sep 2007 14:43

Spons schreef:dat zie je wel vaker, er moeten eerst doden vallen voor men ergens wat aan wil gaan doen :!:

Nu moet je niet overdrijven. Hoewel er sprake is van zwaar letsel, zijn er gelukkig geen doden gevallen.

Terug naar “Archief”