Het was gisteravond weer enorm gezellig! Het was me werkelijk een genoegen!
Er heerst een heerlijke open sociale sfeer op dit soort gelegenheden, die je lang niet overal aantreft!
Er liepen veel mensen rond. En veel mensen betekent eigenlijk ook dat er dan zoveel zijn om mee te praten. Desondanks heb ik eigenlijk de hele avond in één groepje gezeten. (Daarin zaten: Marnix, Jo'tje, Samine, André, spacy, de samenstelling wisselde wel eens wat. Ook Omega, Tijn, Dirk waren er tijdelijk bij.) Maar dat deed aan de gezelligheid niets af.
Tja, jammer eigelijk dat je elkaar als refowebbers nogal spaarzaam ziet. Ik heb een voltijdsbaan, en mijn sociale leven zit dan toch meer in: wat bekenden opbellen 's avonds door de week (als ik daar al überhaupt aan toe kom!), mensen die ik bij de kerk ontmoet, mensen die ik ontmoet in het orkest waar ik lid van ben. Dat zijn de mensen die ik regelmatig zie. En elkaar regelmatig zien is wel erg belangrijk voor het krijgen van echte sociale banden.
Overigens herken ik van Refoweb inmiddels al redelijk wat mensen van gezicht (en ook wel van naam).
Ik ben èrg benieuwd naar de foto's!
(Voor degenen die het nog niet wisten: ik was dus die motorrijder.

)