Vonkie: Ja die onderste is bewerkte met een supergoede Vintage Film Action in PS CS3.
JV: Body is van Foto Konijnenberg en de lens van Cameranu op Urk, ik wilde geen kitlens omdat die niet echt heel goed is, ik spaar voor de 17-85 van Canon
Oh en Klaas, ik ga een goede volgende eigenaar zoeken voor de S5600, want hij is nog steeds geweldig
CGK<3 schreef:JV: Body is van Foto Konijnenberg en de lens van Cameranu op Urk, ik wilde geen kitlens omdat die niet echt heel goed is, ik spaar voor de 17-85 van Canon
50mm is inderdaad heerlijk lensje, niet echt robuust maar die scherptediepte is fantastisch. Overigens die kitlensjes zijn wel waar voor hun geld. De kwaliteit is welliswaar niet optimaal, maar het is een prima lens voor wat all-round shots en het kost bijna niets.
(50-80 euro nieuw ofzo?)
zo'n 50mm 1.8 wil ik ook ooit nog hebben. ik heb destijds voor de 18-200 van sigma gekozen, omdat hij vaak meemoet op reis naar de uithoeken der aarde, en in een winderige woestijn wil je niet te vaak van lens wisselen
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid
Stiekem geschoten op Urk.. Het meisje was ontzettend verlegen en wou egt niet op de foto, dus liep ik maar verder en deed net alsof ik wegging. Gelukkig toch nog n leuke ervan kunnen makne..