Help, hij is verliefd op mij!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Help, hij is verliefd op mij!!

Berichtdoor meschianza » 25 nov 2003 18:03

Dr zit een jongetje in mn kerk. En ik vind hem een onprettig individu. Hij is arrogant, kakker en hij heeft al met zeker 5 naieve meisjes uit mijn kerk wat gehad. En terwijl hij verkering had met het laatste meisje flirte hij overduidelijk met een vriendin van mij. Kortom: hij is eng.

Nu is zijn verkering uit en zijn oog is op mij gevallen. :shock: blijkbaar.
Een vriendin uit mijn kerk waarschuwde me al dat hij bij haar over mij geinformeerd hebt en nu heb ik het pas met eigen ogen meegemaakt.
Ik liep in het winkelcentrum, loop een boekenzaak in, kijk bij de boeken draai me om, en JIEKS, hij zegt: hoi. Ik zeg : hoi en loop snel verder. Hij achtercvolgde me gewoon! Toen was ik hem even kwijt. En aangezien mijn zussen altijd tegelijk besluiten ongesteld te worden loop ik op gegeven ogenblik met een tas uitpuilend met maandverband. Kom ik hem weer tegen. Ik hoopte dat hij daar dan op zou afknappen :mrgreen: , maar nee hij zegt weer hoi en iets wat ik niet meer weet, zo onzinnig was het.

Uiteindelijk is hij ook achter mij aangefiets, en ben ik naar mijn oma gevlucht.

Hoe ga je nou met dat soort figuren om??? Ik heb daar echt geen gevoel voor, en de kans is groot dat ik hem nog een keer keihard uitlach. En dat is ook weer zo sneu. :shock:
Laatst gewijzigd door meschianza op 25 nov 2003 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 25 nov 2003 18:25

Sneu, maar wel effektief.
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 nov 2003 18:29

gewoon klakkeloos negeren!!! laat je leven niet door zon een beinvloeden!!

M@rije
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor M@rije » 25 nov 2003 19:40

Hij is compleet, idioot en gestoord...kan er niks anders van maken...
Engaged @ 07-01-2005

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 25 nov 2003 19:59

M@rije schreef:Hij is compleet, idioot en gestoord...kan er niks anders van maken...

Jah, HAHA :lol: Alleen ga ik altijd een beetje aan mezelf twijfelen dan. Ik altijd maar denken dat de jongens uit m'n eigen kerk me te alternatief vonden. Misschien moet ik me gewoon heel strange gaan gedragen als hij in de buurt is.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

M@rije
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor M@rije » 25 nov 2003 20:02

Ja idd :D of zeg dat je een andere vriend hebt...en dan natuurlijk iemand die hij niet kan uitstaan...!
Engaged @ 07-01-2005

Calvin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Calvin » 26 nov 2003 08:51

Toen hij hoi zei, zei je hoi terug. Had je niet moeten doen. Je had hem gewoon strak aan moeten kijken, arrogant en overduidelijk je hoofd omdraaien en weglopen. Das duudelijk zat.
Mijn volk gaat verloren omdat het geen kennis heeft.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 26 nov 2003 08:58

:mrgreen: hahah meschanzia, ik heb ff heel hard gelachen, ik zie het al helemaal gebeuren :mrgreen: !!

Negeer hem gewoon, of spreek hem aan wat hij nou eigenlijk wil.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 nov 2003 08:58

Ikke21 schreef::mrgreen: hahah meschanzia, ik heb ff heel hard gelachen, ik zie het al helemaal gebeuren :mrgreen: !!

Negeer hem gewoon, of spreek hem aan wat hij nou eigenlijk wil.

dat is denk ik wel duidelijk... misschien kan je beter zeggen wat jij NIET wil

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 26 nov 2003 08:59

Mijn vriendin had ook last van zo'n gast. Ze keek hem een keer aan en hij was gelijk van mening dat ze verkering met hem wilde. Hij schreef haar een hopeloze liefdesbrief, vol met taalfouten en knullige zinnen. Het ergste nog was dat hij niet wist hoe ze heette en dat hij een totaal verkeerde naam erboven had neer gezet. Ze heeft hem toen publiekelijk voor schut gezet door de brief te kopieren en op school uit te delen. Dit schrok hem nog niet af. Hij kwam achter haar 06-nummer en belde haar heel vaak, soms wel om 3 uur snachts. Als wij samen ergens liepen, reed ie met zijn autotje achter ons aan enzo. Echt allemaal heel sneu. Nu we hem meer dan een jaar genegeerd hebben is ie eindelijk er mee gestopt.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 nov 2003 09:02

Kaw schreef:Mijn vriendin had ook last van zo'n gast. Ze keek hem een keer aan en hij was gelijk van mening dat ze verkering met hem wilde. Hij schreef haar een hopeloze liefdesbrief, vol met taalfouten en knullige zinnen. Het ergste nog was dat hij niet wist hoe ze heette en dat hij een totaal verkeerde naam erboven had neer gezet. Ze heeft hem toen publiekelijk voor schut gezet door de brief te kopieren en op school uit te delen. Dit schrok hem nog niet af. Hij kwam achter haar 06-nummer en belde haar heel vaak, soms wel om 3 uur snachts. Als wij samen ergens liepen, reed ie met zijn autotje achter ons aan enzo. Echt allemaal heel sneu. Nu we hem meer dan een jaar genegeerd hebben is ie eindelijk er mee gestopt.

ik snap wel dat het vervelend is, maar om hem dan publiekelijk voor schut te zetten vind ik persoonlijk wel ver gaan, misschien wel te ver............. er zijn toch ook wel andere manieren om dat hem duidelijk te maken.. het is misschien wat moeilijker.. maar ja...

RECI-TATIVO
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor RECI-TATIVO » 26 nov 2003 10:14

Duidelijkheid werkt het beste, dus als hij je nog eens achtervolgt, op hem afstappen en zeggen dat hij zijn tijd beter kan besteden.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 26 nov 2003 10:41

Ook ik denk dat je beter tegen hem kunt zeggen dat je niks met hem te maken wilt hebben, en van dat pak maandverband, sommige engerds vinden dat juist lekker. Nou, als hij doorgaat met je lastigvallen, als je het hem duidelijk gezegd hebt, zou ik eerst proberen dat je vader of broer het tegen hem zegt, en als hij dan nog doorgaat, de politie informeren wegens stalking. Het gebeurd nl vaak dat iemand maar door blijft gaan, en dan moet je heel duidelijk zijn. En idd zeker niet meer gedag zeggen!

Tirreg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 26 nov 2003 10:57

ik denk dat je gewoon zo, of via mail of sms hem kunt zeggen dat je niets met hem wil, als het dan niet over is, gewoon even iemand erbij halen, een goede vriend(in) van je oid.

the_mask
Verkenner
Verkenner

Re: Help, hij is verliefd op mij!!

Berichtdoor the_mask » 26 nov 2003 13:52

meschianza schreef:Hoe ga je nou met dat soort figuren om??? Ik heb daar echt geen gevoel voor, en de kans is groot dat ik hem nog een keer keihard uitlach. En dat is ook weer zo sneu. :shock:

haha waarom sneu? soms moet je gewoon hard zijn.. sommige jongens zijn zo blind.. als je probeert hinten te geven dat je niets voor hem voelt.. negeren ze dat... Uitlachen is inderdaad wel een beetje gemeen trouwens :mrgreen:
O taste and see that the LORD is good: blessed is the man that trusteth in him. Psalm 34:8

Terug naar “Archief”