Opname IKB

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 05 sep 2007 22:17

André schreef:
L'être extraterrestre schreef:Ik mag nog steeds gewoon terugkomen.
Gelukkig maar, denk jezelf dat dit de juiste manier van in therapie gaan is voor jou? En dan bedoel ik overdag je 'gewone' leven hebben?
Voordat ik er heen ging, heb ik gezegd, als ik niet naar school kan of niet kan werken, ga ik er niet heen.

Als ik mijn leven niet voortzet, ga ik me steeds rotter voelen van verveling.

Bovendien heb ik een aantal contracten waar ik me aan moet houden. (en die als het zwaard van Damocles boven me hangen...)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 05 sep 2007 22:28

Gunst, Mar, wat een *****-zooi :|

Ik snap helemaal niet waarom ze dit gedaan hebben, wat moet het rauw op je dak zijn gekomen..

*dikke knuffel*

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 05 sep 2007 22:32

Hippieblijhoofd schreef:Gunst, Mar, wat een *****-zooi :|

Ik snap helemaal niet waarom ze dit gedaan hebben, wat moet het rauw op je dak zijn gekomen..

*dikke knuffel*
Ik heb het niet duidelijk gezegd denk ik:

Ze hebben dit gedaan met de beste bedoelingen. Ze twijfelen er aan of deze behandeling de juiste voor mij is, dit werd mij al eerder verteld. Ze vroegen zich af of ik me thuis niet beter voelde. Ik heb ze toen gezegd dat dit niet zo was. Toch hebben ze besloten om me te schorsen (ik hoop dat hij dit woord per abuis heeft gebruikt) om te kijken of ik me thuis beter voel.

Het simpele antwoord is nee, wat ik ze al had kunnen vertellen, morgenochtend heb ik de afspraak en dan zien we wel. Ik post morgen wel hoe het verlopen is.

Oh, enne, dit heeft weinig met de opname te maken, maar ergens geloof ik dat bidden werkt. Hoe raar alles ook is gelopen, God is er gewoon :)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 05 sep 2007 22:36

L'être extraterrestre schreef:
Hippieblijhoofd schreef:Gunst, Mar, wat een *****-zooi :|

*dikke knuffel*
Ik heb het niet duidelijk gezegd denk ik:

Ze hebben dit gedaan met de beste bedoelingen. Ze twijfelen er aan of deze behandeling de juiste voor mij is, dit werd mij al eerder verteld. Ze vroegen zich af of ik me thuis niet beter voelde. Ik heb ze toen gezegd dat dit niet zo was. Toch hebben ze besloten om me te schorsen (ik hoop dat hij dit woord per abuis heeft gebruikt) om te kijken of ik me thuis beter voel.

Het simpele antwoord is nee, wat ik ze al had kunnen vertellen, morgenochtend heb ik de afspraak en dan zien we wel. Ik post morgen wel hoe het verlopen is.

Ik ben er benieuwd naar :)
Oh, enne, dit heeft weinig met de opname te maken, maar ergens geloof ik dat bidden werkt. Hoe raar alles ook is gelopen, God is er gewoon :)

Doe ik het niet voor niets ;) Afbeelding

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 06 sep 2007 14:00

Gesprek is geweest.

Het was voor hen heel duidelijk dat het zo niet verder kon, niet verder ging. Ik mag op de IKB blijven, met als voorwaarde dat ik het stoppen van automutileren op plaats 1 zet wat betreft behandeldoelen. Sta ik daar niet achter, heeft de IKB geen nut meer.

Deze maatregel vraagt van mij een hoop inzet, nog meer dan ik al had. Toch heb ik besloten om er mee door te gaan, omdat ik bij wijze van spreken met mijn rug tegen de muur sta. Ondanks dat ik dat zo zie, ga ik me er zeker wel voor inzetten.

Iedereen bedankt voor alle steun en begrip.

André

Berichtdoor André » 06 sep 2007 14:09

L'être extraterrestre schreef:Gesprek is geweest.

Het was voor hen heel duidelijk dat het zo niet verder kon, niet verder ging. Ik mag op de IKB blijven, met als voorwaarde dat ik het stoppen van automutileren op plaats 1 zet wat betreft behandeldoelen. Sta ik daar niet achter, heeft de IKB geen nut meer.

Deze maatregel vraagt van mij een hoop inzet, nog meer dan ik al had. Toch heb ik besloten om er mee door te gaan, omdat ik bij wijze van spreken met mijn rug tegen de muur sta. Ondanks dat ik dat zo zie, ga ik me er zeker wel voor inzetten.

Iedereen bedankt voor alle steun en begrip.
Sterkte gewenst met je eerste behanddoel.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 06 sep 2007 14:37

Hoi L'etre.....

Sjonge wat een gedoe, balen hoor. Sterkte!!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 06 sep 2007 23:47

Lieve Létre,

Ik ben rete trots op je, ondanks alles ga je ervoor!!!!!
Als je nuttige tips wilt :wink:

Ga ervoor!!!
Ik bid voor je!! En ik weet, met mij nog velen!!

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 13 sep 2007 20:08

Hoe is het nu meid??

Sterkte verder!!
Wat de toekomst brengen moge........

sarimarijs
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor sarimarijs » 25 sep 2007 18:46

hey,
dat is wel triest zeg. dat het zo gaat. ik hoop voor je dat het gauw weer wat beter met je mag gaan. Probeer er ander s door middels van een gesprek achter te komen waarom ze dit gedaan ehbben. en gewoon zeggen wat jij er van vindt.
sterkte
Ik doe de opleiding Spw en wil met gehandicapten gaan werken ik ga graag met mensen om.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 28 sep 2007 20:43

Weer even een berichtje van mij.

Inmiddels werk ik 42 uur in de week en ga ik 6 uurtjes naar school, dus heb ik het een tikje druk.

Maar goed. Alles gaat zo z'n gangetje, therapie heb ik nog steeds niet behalve groepstherapie, wat voor mij geen zin heeft, en alles gaat met ups en downs. Ik heb wel uitleg gekregen over Borderline, (wie de uitleg wil hebben moet het even zeggen, dat zet ik het wel gewoon hier neer, dat is toch algemeen) en dat was voor mij persoonlijk erg fijn. Nu weet ik gewoon waarom ik op bepaalde situaties zo reageer, dat er toch een oorzaak is. Nu is dat niet iets om me achter weg te schuilen, maar juist een reden om nog harder te werken om alles weer een béétje op de rails te krijgen :wink: Die ups en downs zoals ik ze heb word je namelijk ook niet vrolijk van :roll:

Iedereen weer bedankt voor de belangstelling :wink: En Es.. Als je dit leest, stuur me dan even je adres 8)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 okt 2007 16:44

Letre, heb je de diagnose borderline gekregen? Misschien heb ik niet goed gelezen. Je hebt het toch ook wel over iets autisme-achtigs gehad? *
denk*

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 12 okt 2007 18:21

Hoi Acire,

Nee, echt de diagnose heb ik niet gehad. Maar ze deed het wel overkomen alsof ik het heb. In de behandelovereenkomst stond helemaal geen diagnose vermeld. Kenmerken van PDD-NOS is ook nog genoemd idd.

Overigens ben ik met DGT begonnen. Dialectische Gedrags Therapie. Ik kan niet goed uitleggen wat het precies inhoud, wel dat ik het héél moeilijk vind om eerlijk te zijn zonder scguldgevoel. Dat lukt niet, waardoor ik me na de training rotter voel dan ervoor. Maar, ik ga er lekker mee door, misschien werkt het!

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 09 dec 2007 23:28

Even een korte update voor degene die het willen weten:

Inmiddels gaat het een stuk beter met me. Ik ben niet meer depressief, en zo langzaam aan gaat het bergopwaarts, met af en toe een terugval. Maar die leer ik ook langzaam maar zeker op te vangen.

Het plan bestaat om begeleid te gaan wonen. Woensdag heb ik een gesprek bij Eleos, binnenkort hoop ik langs te gaan bij de GGZ. Het voordeel van Eleos is dat het christelijk is. Het ontzettend grote nadeel is dat het in Gouda of Leiden zit. En dan schiet ik er niets mee op en kan ik net zo goed opgenomen blijven. De GGZ zit in Alphen, maar of daar plek is? En dan zou ik moeten stoppen met de DGT, want dara is een wachtlijst voor van een paar maanden...

Als iemand mij meer kan vertellen (uit ervaring) over begeleid wonen, graag!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 dec 2007 21:54

Ik kan je helaas niet verder helpen.

Maar wat een positief nieuws verder!
Fijn om te horen dat het beter met je gaat, al is het met vallen en opstaan.
Succes met de keuzes die gemaakt moeten worden!
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”