Moderator: Moderafo's
L'être extraterrestre schreef:Ja, maar hoe kan ik ooit mijn hele hart uitstorten bij mensen die me zo keihard 'geslagen' hebben?
L'être extraterrestre schreef:J Overigens, ik zou CGT krijgen. Cognitieve Gedrags Therapie. Dat moest met iemand die ik maar even I. noem. Zij is 24, gedraagt zich als 18, lacht overal om, en, last but not least, begrijpt me niet. Ze had een collega kunnen zijn. Ik zat er mee, dus ben naar haar toegegaan, van joh, ik vind het enorm rot om te zeggen en wil je niet kwetsen, maar ik wil liever niet met jou CGT doen. Dus, heel gesprek erover, later overleg, nog een gesprek, en ze vonden het heel goed dat ik het eerlijk gezegd had, maar ik moest toch CGT met haar doen.
L'être extraterrestre schreef:JOverigens klaag ik wel erg over zeZe doen wel keihard hun best, en ze zijn ook echt wel aardig. Er zijn genoeg jongeren die wél baat hebben bij de behandeling.
L'être extraterrestre schreef:JOverigens, toen ik wegliep kreeg ik nog mee: Als het niet goed gaat moet je wel bellen hoor! En toen sloeg ik de deur keihard dicht (kinds) naast een groepsgenootje die zich half dood schrok. Als ik daar nu maar geen herrie mee krijg. Alhoewel het wle mijn fout is.
De eerste twee weken heb ik heel veel gewerkt. Toen werd mij gevraagd om minder te werken, dat heb ik geregeld, en ik heb toen nog een week 4 dagen gewerkt (dus 2 dagen daar) en de week daarna was ik er de hele week (weekends thuis en werken). Dus, ze wisten een hele week dat ik de twee weken daarop veel daar zou zitten. Dinsdag zou ik voor het eerst therapie hebben, maar in plaats van therapie dit gesprek.Lalage schreef:Wat ik niet begrijp is dat je niet eerst een waarschuwing hebt gekregen ofzo, maar dat je ineens op straat wordt gezet. Maar eigenlijk vind ik het hele verhaal vaag, dat je daar intern zit maar amper therapie krijgt... daarvoor zit je toch niet intern? 't Is in ieder geval erg **** zeg maar vervelend voor jou, wat hopeloosHier word ik wel verdrietig van zeg. Veel sterkte verder!! en een grote knuffel.
Begrijp ik het goed dat het een interne opname is en je in de weekenden thuis zou zijn?De eerste twee weken heb ik heel veel gewerkt. Toen werd mij gevraagd om minder te werken, dat heb ik geregeld, en ik heb toen nog een week 4 dagen gewerkt (dus 2 dagen daar) en de week daarna was ik er de hele week (weekends thuis en werken). Dus, ze wisten een hele week dat ik de twee weken daarop veel daar zou zitten. Dinsdag zou ik voor het eerst therapie hebben, maar in plaats van therapie dit gesprek.
Dat eerste begrijp je goed, dat tweede niet.André schreef:Begrijp ik het goed dat het een interne opname is en je in de weekenden thuis zou zijn?De eerste twee weken heb ik heel veel gewerkt. Toen werd mij gevraagd om minder te werken, dat heb ik geregeld, en ik heb toen nog een week 4 dagen gewerkt (dus 2 dagen daar) en de week daarna was ik er de hele week (weekends thuis en werken). Dus, ze wisten een hele week dat ik de twee weken daarop veel daar zou zitten. Dinsdag zou ik voor het eerst therapie hebben, maar in plaats van therapie dit gesprek.
Begrijp ik het goed dat je er 'maar' 2 dagen per week was?
Oké, vandaar die avond gesprekken. Mm, ik vind hun reactie niet zo vreemd als je pas de vierde week er 5 dagen bent geweest. Wat is gewoon naar school enzo? Is dat een interne school?L'être extraterrestre schreef:Dat eerste begrijp je goed, dat tweede niet.André schreef:Begrijp ik het goed dat het een interne opname is en je in de weekenden thuis zou zijn?De eerste twee weken heb ik heel veel gewerkt. Toen werd mij gevraagd om minder te werken, dat heb ik geregeld, en ik heb toen nog een week 4 dagen gewerkt (dus 2 dagen daar) en de week daarna was ik er de hele week (weekends thuis en werken). Dus, ze wisten een hele week dat ik de twee weken daarop veel daar zou zitten. Dinsdag zou ik voor het eerst therapie hebben, maar in plaats van therapie dit gesprek.
Het doel van daar is dat je gewoon naar school mag enzo, maar voor het beginnen van de therapie vroegen ze mij wat meer aanwezig te zijn nu het nog kon. Nou prima. Sowieso was ik er iedere avond.
Intensief en dan gewoon werken en naar school?Kortdurende Intensieve Behandeling, voor de duur van 6-8 maanden.
De 3e en de 4e week. Wat is daar raar aan als er jongeren zitten die tot 18:00 iedere dag weg zijn naar school? Dat is het uitgangspunt van de behandeling. Therapie gaat wel voor school, maar dat is, zeker in mijn geval, makkelijk te plannen. Qua werk zou ik rond 5 uur weer terug zijn, en eventueel iets eerder voor therapie. Volgens hen geen probleem.André schreef:Oké, vandaar die avond gesprekken. Mm, ik vind hun reactie niet zo vreemd als je pas de vierde week er 5 dagen bent geweest. Wat is gewoon naar school enzo? Is dat een interne school?L'être extraterrestre schreef:Dat eerste begrijp je goed, dat tweede niet.André schreef:Begrijp ik het goed dat het een interne opname is en je in de weekenden thuis zou zijn?De eerste twee weken heb ik heel veel gewerkt. Toen werd mij gevraagd om minder te werken, dat heb ik geregeld, en ik heb toen nog een week 4 dagen gewerkt (dus 2 dagen daar) en de week daarna was ik er de hele week (weekends thuis en werken). Dus, ze wisten een hele week dat ik de twee weken daarop veel daar zou zitten. Dinsdag zou ik voor het eerst therapie hebben, maar in plaats van therapie dit gesprek.
Het doel van daar is dat je gewoon naar school mag enzo, maar voor het beginnen van de therapie vroegen ze mij wat meer aanwezig te zijn nu het nog kon. Nou prima. Sowieso was ik er iedere avond.
Ik heb dat niet verzonnen.Intensief en dan gewoon werken en naar school?Kortdurende Intensieve Behandeling, voor de duur van 6-8 maanden.![]()
Nee, niet voor een herkansing, voor een gesprek of ik me thuis beter voelde dan daar. Ik mag nog steeds gewoon terugkomen.Maargoed je kunt je donderdagmorgen weer melden, dan kun je voor de herkansing?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten