De ene dag gaat het prima en slaapt ze binnen 5 minuten, de andere dag krijst ze de hele buurt bij elkaar en gaat dat de nacht gewoon door. Maar het zal ooit over zijn, ze mankeert lichamelijk iig helemaal niks
  De ene dag gaat het prima en slaapt ze binnen 5 minuten, de andere dag krijst ze de hele buurt bij elkaar en gaat dat de nacht gewoon door. Maar het zal ooit over zijn, ze mankeert lichamelijk iig helemaal niks  
Moderator: Moderafo's

lammetje schreef:Ja dat hoop ik ook, maar ondertussen zitten we nog met een nachtbrakertje! Ze heeft rijm 5 kwartier gehuilt en daarna maar een half uurtje geslapenEn vanmorgen ook een half uurtje in de kinderwagen onderweg naar de winkels, meer niet.
Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
 Ik hoop dat het nu wat langer duurt, want de afgelopen maand is het vaker voorgekomen, 3 nachten goed en daarna weer 4 slecht
  Ik hoop dat het nu wat langer duurt, want de afgelopen maand is het vaker voorgekomen, 3 nachten goed en daarna weer 4 slecht   

Maarja ze blijft ons lieve, lieve meisje !!!
 Maarja ze blijft ons lieve, lieve meisje !!!  

( was dus wel opletten!)
  ( was dus wel opletten!)
 :
  :

)
 )

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten