essieee schreef:Ik heb nog nooit iets van Matthieu Henry gelezen, ik lees liever Mac cheynne en Boston.
ha ha hoe kan je dat nou zeggen als je Matthieu Henry nog nooit heb gelezen

Moderator: Moderafo's
hijwel schreef:essieee schreef:Ik heb nog nooit iets van Matthieu Henry gelezen, ik lees liever Mac cheynne en Boston.
ha ha hoe kan je dat nou zeggen als je Matthieu Henry nog nooit heb gelezen![]()
essieee schreef:hijwel schreef:essieee schreef:Ik heb nog nooit iets van Matthieu Henry gelezen, ik lees liever Mac cheynne en Boston.
ha ha hoe kan je dat nou zeggen als je Matthieu Henry nog nooit heb gelezen![]()
Ja klinkt een beetje krom. Vorig jaar heb ik een lezing gehad over hem en er een klein stukje over gelezen. Ik weet er wel wat van maar niet voldoende!
hijwel schreef:joris schreef:nooit van die man gehoord, ook niet van BUNyan. bevalt me prima zo.
ha ha het is niet verkeert om ook eens wat van de rechtervlak van de kerken te lezen hoor... ik lees van Ouweneel tot Bunyan.
Boely schreef:hijwel schreef:joris schreef:nooit van die man gehoord, ook niet van BUNyan. bevalt me prima zo.
ha ha het is niet verkeert om ook eens wat van de rechtervlak van de kerken te lezen hoor... ik lees van Ouweneel tot Bunyan.
Vergeet ook niet de boeken van mensen die de wedergeboorte onderscheiden van het geloven!
Boely schreef:hijwel schreef:joris schreef:nooit van die man gehoord, ook niet van BUNyan. bevalt me prima zo.
Vergeet ook niet de boeken van mensen die de wedergeboorte onderscheiden van het geloven!
essieee schreef:Zegt me nix. Goed van je om alle soorten boeken te lezen. Ken je purpose drive?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten