lammetje schreef:Mooie foto's!!
Bloempie: sarah wilde ook niet in bed slapen, maar soms liet ik haar toch even huilen om zelf mn handen vrij te hebben. Het gaat nu gelukkig een stuk beter, maar ze huilt nog steeds veel op bed.
Nu in de box ook dus ga dr even voeden, diner time
Tot m'n verbazing was Thomas vanmiddag, na 10 minuten wakker in bed liggen, opeens stil!
Toen ik even later ging kijken, zag ik dat meneer naar het hoofdeinde van zijn wieg is gekropen, om daar lekker op zijn buik een dutje te gaan doen!

Ik denk zomaar dat hij liever op zijn buik slaapt als op zijn rug... Maar als dit het slaap/huilprobleem oplost, dan vind ik het prima!

Sinds zaterdag gaat het trouwens steeds beter met Thomas. Hij heeft van vrijdag op zaterdag 7 uur! geslapen 's nachts! Hij moest duidelijk bijtanken van alle gebrek aan slaap. Sindsdien gaat het beter. Hij huilt niet meer onbedaarlijk en ontroostbaar en slaapt weer meer.
Nog wel naar het CB geweest, maar het is dus al duidelijk dat het probleem was dat zijn maagje elke keer te vol was. Dat het donderdag en vrijdag met het huilen alleen maar erger werd, kwam denk ik omdat zijn maag er weer aan moest wennen dat hij opeens minder binnen krijgt. Plus oververmoeid... Maar nu is het weer volop genieten!
Thomas weegt nu trouwens 4400 gram. Hij is in de afgelopen twee weken 580 gram gegroeid!