De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 aug 2007 22:48

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 aug 2007 23:03

Donderdagmiddag met het consultatiebureau overlegt vanwege de krampjes enzo en ik ben geminderd met de voeding van 135cc naar 120cc. Nu kijken of de kramp dan minder wordt. De wijkverpleegkundige denkt dat Thomas teveel voeding binnenkrijgt, omdat hij ook blijft spugen, al is het minder dan voordat hij die meel kreeg.
Donderdag en vrijdag was er nog geen verbetering, ik ben bijna de hele dag met hem bezig geweest om hem te troosten. Uiteindelijk zelf maar met hem een potje meegehuild, wist het ook ff niet meer. :(
Maar nu gaat het vandaag wat beter gelukkig. Hij spuugt nog wel, maar huilt minder en slaapt dieper. Vannacht heeft hij 7 uur geslapen, misschien dat hij daardoor weer wat is bijgetankt en tot rust gekomen is.
Ik hoop dat het morgen ook beter gaat. In elk geval moet ik maandag even met Thomas langs het consultatiebureau om te wegen en te overleggen hoe verder.
Wat erg vermoeiend is, is dat Thomas niet meer in bed in slaap wil vallen. Doordat hij zich niet super voelt, merk ik dat hij extra veel geborgenheid vraagt. Hij wil alleen maar op schoot in slaap vallen en dan kan ik hem in bed leggen. Als hij wakker wordt, is het gelijk huilen en daar stopt hij niet meer mee tot ik hem oppak en hij op schoot weer in slaap valt. :?
En hij wil gelukkig ook wel op een (voedings)kussen slapen, zoals op de foto's is te zien. Dat lukt voor maximaal een uur, maar dan heb ik toch even tijd voor mezelf.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 aug 2007 23:49

Er zijn ook draagzakken van Premaxx, liggen ze soort gebogen in, daar legde ik Caroline wel in als ze van die schreeuw buien had. Meestal was ze dan vrij snel stil. Kon ik evengoed wat doen en als ze dan goed sliep maakte ik de zak los en legde haar zo in bed.

sorrie, de zinsbouw is enigsinds krom, komt door het tijdstip.......
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 aug 2007 05:05

Hij is wel een moooi ventje
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 aug 2007 06:26

wat een mooi manneke bloempie..

je kan inderdaad wel hangmatjes kopen die je in debox kan hangen.. daar kunnen babys dan heerlijk in slapen...

matteo heeft vannacht geslapen van kwart voor 10 tot kwart voor 7!!! \:D/ \:D/ \:D/

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 aug 2007 13:40

Bloempie wat een lieverd...ik wel wel op hem passen hoor als je even aan je rust wil komen...weet alleen niet waar ik je vinden kan? :lol:

TJ wat fijn dat Matteo zo`n lange nacht heeft gemaakt, knap hoor!! \:D/

Ik moet morgen met Danique naar het cb dan krijgt ze haar eerste 2 prikjes :cry: hadden jullie kids er last van? Ik nu al een beetje :|

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 aug 2007 18:42

milan had niet echt last van de prikken... hij sliep alleen wat meer.. :wink:

milan was vanmiddag aa het buiten spelen.. en ineens kwam hij huilend bij mij dat hij op bed wilde... :shock: :shock: ik dacht.. die is ziek ofzo, want wie wil er nou zomaar opbed, terwijl hij al geslapen had :wink:

ik hem dus temperaturen... had hij 39,3!! ws is hij buiten te warm geworden... voor het buiten spelen was er nog niets aan de hand...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 aug 2007 21:08

inmiddels is het oipgelopen naar 40 graden koorts

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 05 aug 2007 21:38

trijntjejohanna schreef:inmiddels is het oipgelopen naar 40 graden koorts

Beterschap Milan, sterkte Tj...met de nacht in het vooruitzicht!!!

:?

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 06 aug 2007 13:35

@ TJ: hoest nu met beide kereltjes??

@ Liefje: Hopelijk vallen de prikjes mee en heeft ze er geen last van!!

@: Bloempie21: hoe was het op het CB?? Wat een lief kereltje op de foto, en dat mondje op de 2de foto :lol:!!
Laatst gewijzigd door *Annette* op 06 aug 2007 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat de toekomst brengen moge........

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 06 aug 2007 13:40

Mooie foto's!!

Bloempie: sarah wilde ook niet in bed slapen, maar soms liet ik haar toch even huilen om zelf mn handen vrij te hebben. Het gaat nu gelukkig een stuk beter, maar ze huilt nog steeds veel op bed.
Nu in de box ook dus ga dr even voeden, diner time :P

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 aug 2007 14:43

Ben er weer van het consultatiebureau er was een kindje voor ons die de eerste prikjes kreeg die ging zo te keer, ik dacht die blijf er in, zelfs de Wijkverpleegkundige moest ff weglopen, dacht neej he wij moeten nog!!
Maar Danique heeft geen kik gegeven gaf alleen een keer een kreun af :lol: en lachtte alweer met een minuut...hopelijk vallen de gevolgen ervan ook zo mee!!!

Ze weegt nu 6020 gram, en is 57,5 cm lang!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 aug 2007 16:22

milan heeft wederom 39,5 .. ben benieuwd hoe hoog het verder vanavond is... hij voelt zich echt niet lekker...

met matteo gaat het prima!! lachen, lachen, lachen!

wat goed dat danique zo rustig bleef bij de prikjes!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 06 aug 2007 16:25

lammetje schreef:Mooie foto's!!

Bloempie: sarah wilde ook niet in bed slapen, maar soms liet ik haar toch even huilen om zelf mn handen vrij te hebben. Het gaat nu gelukkig een stuk beter, maar ze huilt nog steeds veel op bed.

naar bed brengen, zonder gehuil...lukt m´n zus nou nog niet met d´r dochtertje van 2...heeft dr ´n hele tijd maar ´laten huilen´, maar dat werkte al1 maar averechts...en nu ze met d´r broertje op 1 kamer slaapt, word het wat beter, geloof dat ze nou beseft dat ze door d´r huilen d´r broer wakker houd...:D (en anders roept d'r broer wel dat ze d'r mond moet houden :lol: )
hopen voor jullie dat 't nie zo lang aan houd :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 06 aug 2007 16:39

meissie88 schreef:
lammetje schreef:Mooie foto's!!

naar bed brengen, zonder gehuil...lukt m´n zus nou nog niet met d´r dochtertje van 2...heeft dr ´n hele tijd maar ´laten huilen´, maar dat werkte al1 maar averechts...en nu ze met d´r broertje op 1 kamer slaapt, word het wat beter, geloof dat ze nou beseft dat ze door d´r huilen d´r broer wakker houd...:D (en anders roept d'r broer wel dat ze d'r mond moet houden :lol: )
hopen voor jullie dat 't nie zo lang aan houd :)

Heel lang laten huilen werkt hier ook niet want dan wordt ze overstuur, pas 2 uur laten huilen in overleg met het consultatiebureau om te proberen, kijken wat ze zou doen, nou huilen dus :lol: niet slapen, heel de nacht onrustig geweest en de dag erna ook weer, dat doen we dus niet meer. Maar een half uurtje werkt wel heel goed want dan huilt ze zichzelf moe waardoor ze in slaap valt zodra ik haar ga troosten.

Liefje; Knappe meid zeg!!! Sarah heeft ook nooit echt hard gehuilt, maar altijd als de tweede prik erin ging een minuutje :wink: Ik hoop dat ze erverder ook geen last van heeft!!

TJ: succes met Milan! gelukkig dat het een stuk beter gaat met Matteo!!

Terug naar “Archief”