De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 jul 2007 18:57

Neem je haar altijd mee dan, je kan toch ook een van beide gaan, en Sarah lekker thuis laten??? :cry:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 26 jul 2007 19:21

Ja we maken er meestal een dag of middag van, gaan we meteen bij meedere op visite omdat de fam nogal ver weg woont. Zolang ze niet meer dan 3 RUSTIGE :wink: personen per keer ziet is het niet erg, maar zijn er meerdere mensen met druk gepraat is het mis. En alleen ga ik meestal niet, wel naar vrienden, maar naar familie willen we eigenlijk gewoon samen :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 jul 2007 19:22

Ja gelijk heb je, is ook wel zo leuk dan :P

En als je haar bij familie in bed stopt?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 26 jul 2007 19:25

Krijsen!! Maarja dat doet ze thuis ook :lol: (moet er maar om blijven lachen, dan valt het nog mee hé... maar soms... :x )
Nu slaapt ze trouwens, heeft om 17 uur wortels op, om kwart voor 6 yoghurt met rijstebloem en laxo roosvicee en om 19 uur een fles. Nu had ze om 20 uur alweer honger, aan de borst en daarna is ze gaan slapen :shock: Ze gaat echt steeds meer eten...!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 26 jul 2007 20:23

lammetje schreef:Weer wat Sarah spam:

Afbeelding

Afbeelding

In slaap gevallen tijdens het drinken :8>
Afbeelding

Afbeelding

Tja als je naar Duitsland wilt moet je toch een eigen idkaart hebben als papa en mama geen paspoort hebben.... dus wij naar de fotograaf:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wow!! wat een mooie en leuke foto's weer Lammetje! :P

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 26 jul 2007 21:33

Mooie foto's Lammetje!!
Wat de toekomst brengen moge........

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 27 jul 2007 06:58

Ah Lammetje wat een lieve schetige foto's. Echt een poepie.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 jul 2007 10:32

Ik weet niet of ik een nieuw topic moet beginnen of het hier neer kan zetten...we zien wel. Mijn man en ik hopen DV volgend jaar de trotse ouders te worden van een (of meerdere) adoptiekindje(s). Omdat de kans klein is dat we een baby kunnen adopteren, betekent dat dus dat wij meteen in het diepe worden gegooid wat betreft godsdienstige opvoeding. Wij willen ons kind laten dopen en naar die beloften opvoeden. Het probleem is alleen: hoe doen wij dat?? Wij hebben namelijk geen van beiden een christelijke opvoeding gehad en hebben weinig christelijke vrienden met kinderen. Hebben jullie misschien hints en tips, door jullie eigen opvoeding of door het opvoeden van jullie kinderen? Alvast bedankt!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 27 jul 2007 11:33

Pfoe! Lastige klus waar jullie voor staan! Maar wel gaaf natuurlijk :)
Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat je uitstraalt dat geloven tof is, en dat je de dingen die je doet om God beter te leren kennen (bidden, bijbellezen, naar de kerk ed) met plezier doet.....

Sterkte met de uitdaging die je staat te wachten!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 jul 2007 11:39

matteo is opgenomen in het ziekenhuis om hem in de gaten te houden... ze gaan nu eerst de medicijnen proberen en kijken dan dus of dat werkt..werkt dat niet dan wachten ze niet af, maar proberne meteen weer wat anders.. ook hebben wij zo af en toe even rust.. Matteo ligt daar nu te slapen.. wij gaan met een uurtje weer terug.. milan gaat vandaag dan even naar pake en beppe.. en de andere dagen zullen we hem dan maar meenemne om verder niemand te belasten...

ik ga daar ws slapen.. dus zal tijdelijk even niet op het forum zijn...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 27 jul 2007 11:43

trijntjejohanna schreef:matteo is opgenomen in het ziekenhuis om hem in de gaten te houden... ze gaan nu eerst de medicijnen proberen en kijken dan dus of dat werkt..werkt dat niet dan wachten ze niet af, maar proberne meteen weer wat anders.. ook hebben wij zo af en toe even rust.. Matteo ligt daar nu te slapen.. wij gaan met een uurtje weer terug.. milan gaat vandaag dan even naar pake en beppe.. en de andere dagen zullen we hem dan maar meenemne om verder niemand te belasten...

Sterkte TJ!!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 27 jul 2007 11:49

trijntjejohanna schreef:matteo is opgenomen in het ziekenhuis om hem in de gaten te houden... ze gaan nu eerst de medicijnen proberen en kijken dan dus of dat werkt..werkt dat niet dan wachten ze niet af, maar proberne meteen weer wat anders.. ook hebben wij zo af en toe even rust.. Matteo ligt daar nu te slapen.. wij gaan met een uurtje weer terug.. milan gaat vandaag dan even naar pake en beppe.. en de andere dagen zullen we hem dan maar meenemne om verder niemand te belasten...

Heel veel sterkte toegewenst TJ!!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 jul 2007 11:50

wowh heftig hoor! *sterkte in ieder geval*.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 27 jul 2007 11:53

Heel veel sterkte toegewenst...en rust goed uit!!! denk om jezelf :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 27 jul 2007 11:59

Sterkte TJ!

Terug naar “Archief”