De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 23 jul 2007 07:53

Het arme kind...vervelend voor moeders altijd...hopelijk als ze wat ouder wordt kan ze uitleggen/praten/vertellen/aangeven wat haar dwars zit :roll:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 23 jul 2007 09:33

Echt rot Annet, zeker omdat 'balen van je kind' niet ' hoort' :?

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 23 jul 2007 11:47

vervelend dat je zo tobt met Caroline :(

janneke
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 23 jul 2007 12:47

Hallo allemaal!

Ik kom ook weer even om t hoekje kijken!

We zijn pas met Anna naar de dierentuin geweest, was erg leuk! Dit is mijn vader met haar:

Afbeelding

Hier is ze lekker buiten aan t spelen:

Afbeelding

Annet, Anna is nu 7 maanden en we zijn begonnen met brood en pap. Het is niet te vergelijken met een kind van 1,5...Maar ook Anna heeft moeite met de pap! Normaal was het rustig opstarten ' s ochtends vroeg, met een flesje op bed en lekker even tussen papa en mama in. Nu is het een schone luier, soms even nog boven spelen en dan naar beneden, de kinderstoel in en pap van een lepel! Echt soepeltjes is dat ook niet verlopen. Ook de darmpjes moesten erg wennen...;-) Het gaat al wel wat beter, maar het is even omschakelen.... Dus je bent niet de enige! (Anna huilt verder praktisch niet moet ik zeggen, maargoed)

Succes!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 jul 2007 13:54

Ahhh, wat een mooi meissie!
@ Annet, sterkte!
Afbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 23 jul 2007 15:39

Mooi Janneke!!

Sterke Annet!!
Wat de toekomst brengen moge........

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 23 jul 2007 19:26

Leuke foto's

sterkte ermee annet
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 jul 2007 22:07

leuke fotos janneke!!

sterkte ermee annet!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 jul 2007 22:08

Het weekend van Milan :mrgreen: :mrgreen:

hoi iedereeen

Afgelopen zaterdag zijn papa, mama, Matteo en ik naar Beerze geweest.. Pake en beppe zijn daar op vakantie en wij gingen daar ook een dagje heen.. Mama zei dat we naar pake gingen, nou normaal is dat ongeveer 20 minuten rijden.. en nu duurde het heel lang.. [O-)][O-)] dus op een gegeven moment zei ik: dag pake! maar toen waren we er nog steeds niet.. mama zei: we zijn er bijna hoor! En ja hoor, na dik anderhalf uur rijden waren we dan eindelijk bij pake en beppe...

Pake en beppe en Teate (Taede) en Git (Geert) en Hennik (Hendrik) (en een beetje gekke (Gepke)[;)]) hadden daar een mooi huisje gehuurd! Het was niet zo'n heel groot huisje, dus we gingen maar buiten zitten.. want ook Dek (Derk) en Sisanne (Rianne) waren er en 's middags zouden Aukie Renault (Aukje) en Ajan (Arian) ook nog komen.. ooh ja en iehoen was er natuurlijk ook (mihoen, de hond) Gelukkig was het mooi weer.. Achter het huisje was een mooi grasveld met allemaal bomen er om heen.. daar kon ik lekker spelen met iedereen.. Hennik en Teate hadden een vliegtuig je gekocht die je met een apparaatje zelf kon laten vliegen en sturen.. Daar gingen we bijna met zn allen mee spelen.. Ik ging steeds achter het vliegtuigje aanrennen! Ik vond het ontzettend leuk.. en niet alleen ik [LOL] [LOL]

Afbeelding

sisanne vond het ook leuk[:Y]
Afbeelding

teate ook!
Afbeelding

en derk ook!
Afbeelding

Kijk Git, een vliegtuig!!
Afbeelding

Na het eten was ik ontzettend moe.. Toen ging ik samen met papa op pake en beppes bed en heb daar even een dutje gedaan, zodat ik 's middags weer kon spelen en rennen..

Afbeelding

Toen ik wakker werd waren ze allemaal aan het koffiedrinken.. ik kreeg toen ook wat drinken en een heerlijk koekje.. Na de koffie zei pake: zullen we even gaan wandelen.. dan gaan we bij de trein kijken.. ik zei: jaaaaa tein!! we hoorden al de hele dag de trein (4 keer per uur) maar ik had em nog niet gezien.. We liepen eerst een stuk door het bos.. Midden op het pad lag ineens een dikke boom.. we moesten bukken om er onderdoor te gaan.. Daarna zagen we eindelijk het treinspoor.. we moesten nog wel even wachten, want we waren nog een beetje te vroeg.. En toen hoorde ik ineens belletjes en ja hoor, daar gingen de spoorbomen naar beneden.. en toen kwam er een trein aan.. Pake ging zwaaien naar de trein en toen ging de machinist zomaar toeteren!!

lopen door het bos met pake naar de trein:
Afbeelding

Afbeelding

ik mocht ook nog even bij Dek op de nek:
Afbeelding

samen wachten op de trein:
Afbeelding

kijk daar komt ie zeiden pake en beppe:
Afbeelding

en toen ging pake zwaaien en de machinist toeteren:
Afbeelding

Daarna liepen we weer terug naar pakes vakantiehuisje:
Afbeelding

Afbeelding

's Avonds gingen wij lekker patatjes eten.. heerlijk was dat... Daarna was ik eigenlijk al wel weer moe.. Papa en mama zeiden dat ik niet met hun mee naar huis ging, maar dat ik met Aukje en Arian meeging en dat ik bij Aukje ging slapen.. Ik zei: ooh Aukie Renault.. Maar Aukie was niet in de Renault.. Ze waren in de Nissan van Arian.. Dus ik ging terugreis ook weer in een Nissan Sunny, maar niet die van papa en mama.. Toen we een eindje op weg waren, belde mama dat we de luiers vergeten waren, dus moesten we nog weer terug.. We waren pas heel laat bij Aukjes huis.. Ik ben toen maar snel naar bedje gegaan!!

Zondags ging ik met Aukje mee naar de kerk.. ze bracht me naar de creche.. daar waren ook allemaal andere kindjes.. maar ik vond het helemaal niet leuk daar.. ik ging maar roepen om Aukie Renault.. De meisjes die oppasten luisterden gelukkig wel naar mij en hebben al snel Aukie opgehaald uit de kerk.. Aukje heeft toen met mij gespeeld in de creche.. we konden nog niet naar huis, want we moesten nog wachten op Arian die nog in de kerk zat...

Vandaag ben ik nog met Aukje te winkelen geweest.. en daarna ging ik eindelijk weer naar huis, naar mama en Matteo.. Papa was er nog niet, want die was nog aan het werk.. Gelukkig was hij om half 6 ook weer thuis.. Toen hebben we lekker nasi van de chinees gegeten met poekpoek (kroepoek).. ik mocht met papa mee om het op te halen!!

Nu ga ik maar snel slapen, want ik ben ontzettend moe van het weekend!! Tot de volgende keer!!!

Groetjes Milan!!

http://gdtobias.xs4all.nl/weblog/

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 24 jul 2007 06:28

Die foto van Milan aan pake's hand van de achterkant genomen vind ik geweldig!

Dank u allen voor het meeleven. Gister was weer een herhaling van de andere dagen. Ben benieuwd hoe het nu vandaag weer gaat. Heb gister bedacht of ik ze maar elke keer weer op bed zal gaan leggen als ze huilt. Ok, dat ze in de box huilt begrijp ik maar op de vloer spelen moet toch leuk zijn? Het weer werkt ook niet echt mee, anders konden we eens gaan fietsen ofzo. Heb ze gister jasje aan gedaan en buiten neergezet, zoekt ze het daar maar uit. Half uur vond ze het leuk. Nou ja dat heb ik dan weer gewonnen denk ik dan.

Wie van jullie komen er eigenlijk allemaal naar de RW kids meeting? Je mag ook komen kijken/spelen hoor als je geen kindjes hebt!
http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=1386114#1386114

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 24 jul 2007 07:28

Schitterend TJ ik lees en kijk het met plezier...

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 24 jul 2007 09:03

echt geweldige foto's TJ!!! :) 8)

Vooral die foto's van bij de trein kijken :P

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 24 jul 2007 10:36

vlinder schreef:echt geweldige foto's TJ!!! :) 8)

Vooral die foto's van bij de trein kijken :P

Haha idd erg leuke foto's. Als je dr maar paar dagen niet geweest bent heb je direct heel wat in te halen.poeh.
Maar goed het is goed gekomen.

Echt leuk die foto's allemaal.

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 24 jul 2007 10:58

Lief die foto's!!
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 jul 2007 11:45

aaaaah wat schattig !!! Echt een ondeugende lieve krullenbol als ik t zo zie :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”