Het weekend van Milan
hoi iedereeen
Afgelopen zaterdag zijn papa, mama, Matteo en ik naar Beerze geweest.. Pake en beppe zijn daar op vakantie en wij gingen daar ook een dagje heen.. Mama zei dat we naar pake gingen, nou normaal is dat ongeveer 20 minuten rijden.. en nu duurde het heel lang.. [O-)][O-)] dus op een gegeven moment zei ik: dag pake! maar toen waren we er nog steeds niet.. mama zei: we zijn er bijna hoor! En ja hoor, na dik anderhalf uur rijden waren we dan eindelijk bij pake en beppe...
Pake en beppe en Teate (Taede) en Git (Geert) en Hennik (Hendrik) (en een beetje gekke (Gepke)[;)]) hadden daar een mooi huisje gehuurd! Het was niet zo'n heel groot huisje, dus we gingen maar buiten zitten.. want ook Dek (Derk) en Sisanne (Rianne) waren er en 's middags zouden Aukie Renault (Aukje) en Ajan (Arian) ook nog komen.. ooh ja en iehoen was er natuurlijk ook (mihoen, de hond) Gelukkig was het mooi weer.. Achter het huisje was een mooi grasveld met allemaal bomen er om heen.. daar kon ik lekker spelen met iedereen.. Hennik en Teate hadden een vliegtuig je gekocht die je met een apparaatje zelf kon laten vliegen en sturen.. Daar gingen we bijna met zn allen mee spelen.. Ik ging steeds achter het vliegtuigje aanrennen! Ik vond het ontzettend leuk.. en niet alleen ik [LOL] [LOL]
sisanne vond het ook leuk[:Y]
teate ook!
en derk ook!
Kijk Git, een vliegtuig!!
Na het eten was ik ontzettend moe.. Toen ging ik samen met papa op pake en beppes bed en heb daar even een dutje gedaan, zodat ik 's middags weer kon spelen en rennen..
Toen ik wakker werd waren ze allemaal aan het koffiedrinken.. ik kreeg toen ook wat drinken en een heerlijk koekje.. Na de koffie zei pake: zullen we even gaan wandelen.. dan gaan we bij de trein kijken.. ik zei: jaaaaa tein!! we hoorden al de hele dag de trein (4 keer per uur) maar ik had em nog niet gezien.. We liepen eerst een stuk door het bos.. Midden op het pad lag ineens een dikke boom.. we moesten bukken om er onderdoor te gaan.. Daarna zagen we eindelijk het treinspoor.. we moesten nog wel even wachten, want we waren nog een beetje te vroeg.. En toen hoorde ik ineens belletjes en ja hoor, daar gingen de spoorbomen naar beneden.. en toen kwam er een trein aan.. Pake ging zwaaien naar de trein en toen ging de machinist zomaar toeteren!!
lopen door het bos met pake naar de trein:
ik mocht ook nog even bij Dek op de nek:
samen wachten op de trein:
kijk daar komt ie zeiden pake en beppe:
en toen ging pake zwaaien en de machinist toeteren:
Daarna liepen we weer terug naar pakes vakantiehuisje:
's Avonds gingen wij lekker patatjes eten.. heerlijk was dat... Daarna was ik eigenlijk al wel weer moe.. Papa en mama zeiden dat ik niet met hun mee naar huis ging, maar dat ik met Aukje en Arian meeging en dat ik bij Aukje ging slapen.. Ik zei: ooh Aukie Renault.. Maar Aukie was niet in de Renault.. Ze waren in de Nissan van Arian.. Dus ik ging terugreis ook weer in een Nissan Sunny, maar niet die van papa en mama.. Toen we een eindje op weg waren, belde mama dat we de luiers vergeten waren, dus moesten we nog weer terug.. We waren pas heel laat bij Aukjes huis.. Ik ben toen maar snel naar bedje gegaan!!
Zondags ging ik met Aukje mee naar de kerk.. ze bracht me naar de creche.. daar waren ook allemaal andere kindjes.. maar ik vond het helemaal niet leuk daar.. ik ging maar roepen om Aukie Renault.. De meisjes die oppasten luisterden gelukkig wel naar mij en hebben al snel Aukie opgehaald uit de kerk.. Aukje heeft toen met mij gespeeld in de creche.. we konden nog niet naar huis, want we moesten nog wachten op Arian die nog in de kerk zat...
Vandaag ben ik nog met Aukje te winkelen geweest.. en daarna ging ik eindelijk weer naar huis, naar mama en Matteo.. Papa was er nog niet, want die was nog aan het werk.. Gelukkig was hij om half 6 ook weer thuis.. Toen hebben we lekker nasi van de chinees gegeten met poekpoek (kroepoek).. ik mocht met papa mee om het op te halen!!
Nu ga ik maar snel slapen, want ik ben ontzettend moe van het weekend!! Tot de volgende keer!!!
Groetjes Milan!!
http://gdtobias.xs4all.nl/weblog/