Moderator: Moderafo's
meboy schreef:Ben voor een nieuwe impuls met nieuwe mensen. Ik zal het topic met belangstelling blijven volgen!
Oh, ben jij leuk dan? Dat wist ik nietrafaell schreef:L'être extraterrestre schreef:Probleem is, de meeste leuke jongens zijn homo..Smurffie schreef:sela schreef:o, heb je die ook?![]()
ja, het is een lieve schat.
dat gevoel heb ik overigens wel vaker bij homo's..
Exact, exact! Ik heb ook een zwak voor die boys. Can't help it
Ik niet hoor!
L'être extraterrestre schreef:Oh, ben jij leuk dan? Dat wist ik nietrafaell schreef:L'être extraterrestre schreef:Probleem is, de meeste leuke jongens zijn homo..Smurffie schreef:sela schreef:o, heb je die ook?![]()
Ik niet hoor!
rafaell schreef:L'être extraterrestre schreef:Oh, ben jij leuk dan? Dat wist ik nietrafaell schreef:L'être extraterrestre schreef:Probleem is, de meeste leuke jongens zijn homo..Smurffie schreef:sela schreef:o, heb je die ook?![]()
Ik niet hoor!
Weer wat geleerd, wat is zo'n forum toch educatief he
L'être extraterrestre schreef:Probleem is, de meeste leuke jongens zijn homo..Smurffie schreef:sela schreef:o, heb je die ook?![]()
Denkertje21 schreef:meer en meer begin ik te denken dat het 'probleem' zeker niet ligt bij de homo's zelf, maar bij kerkmensen die er niet mee om weten te gaan en het daarom maar gewoon negeren.
Dat creëert natuurlijk wel een onprettig isolement...
leclerc schreef: Ik voel mij als hetero volledig geaccepteerd door mijn homo-collega.
leclerc schreef: Het wordt pas een probleem als je je seksuele geaardheid problematiseert.
leclerc schreef: Als het goed is ervaar je jouw geaardheid als normaal, dus wat is het probleem?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten