Ik heb helemaal geen zin om me te verdiepen in de financien. Ik laat nu ook alle rekeningen automatisch afschrijven enzo.
Mijn vriend heeft 2 jaar een eigen bedrijf gehad naar zn studie en nu naast zn werk, dus die heeft er zat verstand was. Hij wil ook niet rekeningen automatisch af laten schrijven enzo. Naja, dan verdiep ik me dr niet eens in, dan is dat allemaal zijn zaak wel

Ik weet wel wat we allemaal hebben besproken met de hypotheekadviseur, over levensverzekering enzo. En ik weet waar alles gaat liggen.
We hebben allebei een rekening. Op zijn rekening komt zijn loon, en daar gaan alle vaste lasten vanaf. Dus rente en aflossing van de hypotheek, verzekeringen en belastingen enzo. Waarshcijnlijk hebben we dan wat over, dat gaan we elk half jaar bekijken en gaan we van op vakantie
Ik heb een rekening waar mijn loon opkomt, en dat is allemaal lekker extra. Daar doen we alle niet vaste bedragen van. Dus boodschappen, cadeautjes, kleding enzo. En wat daar van over is gaan we sparen. Voor...de toekomst ofzo
We hebben ons huis gekocht op 1 loon. Dus alle vaste dingen kunnen van zijn loon. Dat vond ik best spannend toen ik nog geen werk had. Maar nu ben ik verzekering van minimaal 16 uur per week en redden we het ruim. Dat is wel een heerlijk idee, dat we nooit krap hoeven te zitten, of niet zomaar een keer uit eten kunnen gaan als we bijv een jaar getrouwd zijn

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...