Pfeiffer!!!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Pfeiffer!!!!

Berichtdoor Dippie » 16 jul 2007 21:44

Hoiii :wink:

Ja, er staan vraagtekens achter, omdat ik het nog niet zeker weet, maar ik heb wel alle symptomen ervan!

Edit: Ik heb Pfeiffer

Heb nu al ong 2 a 3 weken keelpijn, daarbij had ik paar dagen hoofppijn. De laatste dagen heb ik ene opgeblazen gezicht (volgens de mensen om me heen) en ook nog es dikke ogen erbij :shock: :|
Soms heb ik last van harde buiken (en nee....Ik ben NIET zwanger :P :P :P :mrgreen: ). Kheb minder eetlust, omdat ik onwijs lang moet kauwen en ik dan moe wordt :roll: En ik lig nu gewoon smiddags ff op bed.... Niet slapen, maar gewoon ff liggen..!

Vandaag dus toch maar naar de arts gegaan. En die schrok van mn amandelen :( Kben gelijk door gegeaan om me te laten testen op Pfeiffer en morgen hoor ik de uitslag...

Khoop maar dat het snel weer over gaat!
Jullie horen het morgen vast :wink:

Zijn er meer ervaringsdeskundigen? 8)
Laatst gewijzigd door Dippie op 17 jul 2007 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 16 jul 2007 22:51

Ik heb het ook gehad ja. 3 jaar geleden. Vermoedelijk al begonnen in de laatste week van de zomervakantie, maar ik dacht dat ik ziek was van de hitte in Italië. Allah, het was heel slopend zeg maar. Net niet moe genoeg om thuis te blijven, toch maar naar school, eenmaal op school aangekomen; Hondsmoe en spijt dat ik gegaan was. Gewoon geen levenslust meer zeg maar. Rond de kersvakantie kreeg ik een stierennek, dus toch maar naar de dokter. Die zei meteen: Pfeiffer. Maar dan moet je nog wel verplicht bloed prikken en idd, pfeiffer. Ik kachelde wel gewoon gestaag door, ging vroeg naar bed, werd moe wakker. In januari heb ik drie weken volledig thuis gezeten en vervolgens weer langzaam opbouwen door een paar uurtjes per dag naar school te gaan.

Het is wel heel verschillend trouwens. Een vriendin van me heeft bijv. zes weken achtereen op bed gelegen, doodziek, en daarna was ze er vanaf. Ik heb er ruim een half jaar mee gelopen maar dan heel kwakkelend.

Hoe dan ook, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 16 jul 2007 23:14

In ieder geval als 't zo door blijft gaan even langs je huisarts! Zoals Smurffie al aangeeft kan alleen dan (via het bloedprikken e.d.) echt worden vastgesteld of je Pfeiffer hebt.

'k Hoop dat 't meevalt allemaal!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 jul 2007 06:26

Ik ben ooit positief getest op Pfeiffer, was een week doodziek en toen was het weer over.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 17 jul 2007 09:33

Ik heb cytomegalie gehad, familie van de Pfeiffer. Ik kreeg een zere keel en had het verschrikkelijk koud. Mijn lichaam maakte geen antistoffen tegen deze ziekte aan, daar heb ik een kuur voor gehad van een dokter in Den Dolder. Na 11 maanden werd ik eindelijk beter. Ik heb zoveel op bed gelegen dat ik de eerste 2 jaar op vrije dagen niet meer uitgeslapen heb. Ik kon het bed wel uitkotsen...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 17 jul 2007 10:04

ik heb ook pfeiffer gehad; bij mij verliep het ongeveer net als bij smurffie... na de zomer werd ik echt super moe, had nergens meer zin in etc. Maar goed; net gaan studeren, nieuwe stad, nieuwe mensen, suuuper veel nieuwe indrukken, dus ja, dan kan het wel dat je moe bent he... gewoon lekker door gegaan dus.. Maar toen kreeg ik echt suuper vage klachten ook, altijd koud (terwijl ik het normaal vaak warm heb), m'n menstruatie bleef weg (en is nog altijd niet weer normaal), enorm last van haaruitval en nog een paar gekkigheden meer. Toen toch maar naar de dokter gegaan - was al een half jaar later - en toen bleek na bloed prikken ook dat het pfeiffer had. Maar ik had m'n lichaam enorm uitgeput, door gewoon constant door te gaan... Daardooor heeft het echt super lang geduurd voordat ik weer fit was...

Nou, hoop dat het bij jou niet zo is :).
Sterkte en succes met wachten.. !

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 17 jul 2007 11:37

Thnx voor jullie reacties! :wink:

Kben net gebeld... En helaas ja... Ik heb dus Pfeiffer :| :|
Geen idee in welke mate ik het heb. Kweet niet of het ook erger kan worden dan het nu is ofzow?! Weet iemand dat?
Tis nu iig heeel kwakkelend! Ik ben savonds laat niet egt moe, dus ga gewoon om 11uur ong naar bed, half 12 slapen. Kslaap tegenwoordig wel heel erg moeilijk in! Normaal was ik zo vertrokken, maar nu kan ik mn draai nie meer vinden en zweet ik me mottig voordat ik eindelijk in slaap val! :shock: :?
Sochtends wordt ik redelijk fit wakker, maar zodra ik me dan aangekleed heb, wil ik het liefst nog ff op mn bed liggen. Kheb dan ook egt geen fut om dingen te doen ofzow, dus ga dan maar gewoon zitte op de bank ofzow :( Daarna gaat het weer goed! Want nu voel ik me gewoon goed! :roll:
Kga donderdag op vakantie, dus hoop maar dat ik er niet al te veel last van krijg!!
Waar ik wel erg veel last van heb, is mn keel!! Mn amandelen zijn onwijs opgezet :shock: en ze zien er werkelijk niet uit! Praten gaat daardoor ook moeizamer (en Ansje moet al kokken als ze me hoort praten :roll: :| :| ). En het slikken doet erg pijn. :?
Kheb nu van de dokter gehoord dat ik moet gorgelen met zoutwater, voor mn keel, dus daar ben ik net maar me begonnen! En nu hopen dat die keelpijn snel verdwijnt!

Verder gaat het okee met me hoor :wink:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 17 jul 2007 11:50

Probeer je ritme goed te houden!
En voor je keel kan spoelen met Bocasan ook nog wel eens helpen.
Héél veel beterschap!

André

Berichtdoor André » 17 jul 2007 11:54

Dippie, neem de tijd en beterschap gewenst. 8>)

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 17 jul 2007 12:29

Ikheb er ooit tegen aan gezeten. Maar het heeft bij mij nooit doorgezet. Gelukkig maar. Heel veel beterschap Dippie, en probeer van je vakantie te genieten zover het kan!!
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 jul 2007 13:06

Veel sterkte Dippie!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 jul 2007 13:08

LauraC schreef:Veel sterkte Dippie!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 17 jul 2007 13:38

Lieffff :) Dank jullie wel allemaal :wink:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 17 jul 2007 15:28

'k Zou er moe van worden...
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 17 jul 2007 15:42

sterkte Dippie!
m'n zus heeft ook Pfeiffer gehad...en 'n vriendin van m'n zus heeft het hoogstwaarschijnlijk gekregen doordat ze de lipgloss van m'n zus gebruikte.... :?

Terug naar “Archief”