Debor@ schreef:Bij een milieuadviesbureau in Delluft. Enne Smurff, meer dan de helft van de mannen heeft lang haar
Als ik met mijn studie Psychologie klaar ben he, is er dan iets nuttigs te doen voor mij, daaro?

Moderator: Moderafo's
Debor@ schreef:Bij een milieuadviesbureau in Delluft. Enne Smurff, meer dan de helft van de mannen heeft lang haar
Smurffie schreef:Overigens heb ik een geweldige baas, met een overheersend gevoel voor humor
Rule schreef:Smurffie schreef:Overigens heb ik een geweldige baas, met een overheersend gevoel voor humor
Is dat toevallig de "Voor jou, vriend, mag je er maar liefst acht.", "Nog iets extras voor bij de koffie?", "VIER BRODEN VOOR MAAR 3 EURO, JA-JA-JA, ALLEEN HIERRRRR"-kerel die je soms in de verte al kan horen? Moet zeggen dat ik hem altijd HET voorbeeld vind van hoe een marktkoopman hoort te zijn. Echt het cliché-beeld, maar weet het allemaal wel lollig te houden.
Harm-J schreef:Smurffie schreef:Of als mensen stokbrood bestellen en vragen of ie vers is: ''Als tie droog is, gewoon schuin afsnijden en in 't water zetten''.
spacy schreef:geweldig!!dat is fijn om over zo'n markt te sjouwen met dat soort lui achter de kramen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten