TV de deur uit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 10 jul 2007 22:58

Wullimpie schreef:* Denkt; hellend vlak * :wink:

Hahah dat denk ik ook ;)
Maargoed, als je trouwt moet je samen uit dit soort dingen komen.
Ik ben zonder tv opgevoed, hebben hem nu sinds een jaar of 2 met alle kanalen, maar nu heb ik toch nooit tijd om te kijken. Mijn vriend is met tv opgevoed, midden in de kamer. Maar daar kijken ze echt weinig, vooral journaal enzo. Dus hij wil gewoon die tv voor het journaal. Maar ik ken mezelf, en ben bang dat ik te snel te veel ga kijken.
Maar dit vind ik wel een goeie middenweg ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 jul 2007 09:14

Wij kijken sinds kort naar het journaal via internet. Eerst keken we altijd Man Bijt Hond tijdens het eten, maar dat is er nu even niet. We kijken tijdens het eten omdat Borkdude anders wegloopt, want die kan niet tegen eetgeluiden.

nickk
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor nickk » 12 jul 2007 16:40

Ik ben ook opgevoed zonder tv en heb er momenteel wel één. Echter, ik kijk zelden tv; het is meer om op mn pc aan te sluiten en op die manier films te kijken, lui vanuit bed 8)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 jul 2007 10:42

Lalage schreef:Wij kijken sinds kort naar het journaal via internet. Eerst keken we altijd Man Bijt Hond tijdens het eten, maar dat is er nu even niet. We kijken tijdens het eten omdat Borkdude anders wegloopt, want die kan niet tegen eetgeluiden.
lastig :? maar ja niet eten is ook weer zo wat :wink: In de vakantie keken we wat vaker tv, maar nu "het leven" weer is begonnen ben je weer druk met schoonmaken, eten, boodschappen, opruimen enz.... dus nu is het weer wat minder.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”