Nu heeft hij sinds gisteren 2 dikke ontstoken oogjes en ook weer koorts ( 39.6)
Sinds hij die inenting heeft gehad een paar weken geleden is hij nog geen week de oude geweest Eerst kreeg hij de 6e kinderziekte, daarna de mazelen, toen griep en nu dit weer
gister met milan te fietsen geweest... hij wijst dan steeds met zn vingertje naar alle autos die langskomen en noemt dan zo het merk
verder werd ik vanmorgen wakker, doordat milan de trap op kwam lopen en oefende om gefeliciteerd te zeggen.. hij kwam toen bij mn bed en zei: feliciteerd en gaf me een bosje bloemen, die hij net samen met papa uit de tuin geplukt had... ook had hij een ontbijtje gekocht.. lekkere croissantje.. hij had er ook maar 1 voor zichzelf gekocht.. dus heb ik samen met milan ontbeten op bed
wij zijn vandaag voor het eerst naar het consultatiebureau geweest Danique is 5 1/2 week oud. weegt 5190 gram. en is 55 cm lang. verder alles gelukkig goed...lekker gegroeid.
alleen beetje spruw in haar mondje
Zo ze is behoorlijk groot dan! Rosanne woog met 4 maanden 5600 gram en vorige week met 6 maanden 6450 gram en is 65 cm lang !
Leuk dat verschil van kinderen te zien.
Bij Rosanne komt haar eerste tandje door, er zit al een soort sneetje met een bobbeltje en ze heeft er echt last van! Ze is al een poos aan het kwijlen en ligt overal op te bijten.. dus maar hopen dat tie nu echt snel helemaal door is.