Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Hmm, ik denk dat een aantal het stukje 'televisiekanaal 23' toch wat anders gelezen hebben als ik. Ik zie het niet zozeer als alleen 'haha wat een goeie', maar het zette mij ook wel even aan het denken. We zingen ps. 23 vaak allemaal uit volle borst mee want het is zo'n mooie psalm, maar ondertussen geldt voor mij wel dat ik er, zoals in dit stukje was gedaan, ook heel wat andere dingen (misschien niet eens zozeer TV, want die hebben we niet eens) in zou kunnen vullen. Dat was toch wel weer even een oogopener, vandaar dat ik het hier neerzette...
marcel081276 schreef:Haai schreef:Hmm, ik denk dat een aantal het stukje 'televisiekanaal 23' toch wat anders gelezen hebben als ik. Ik zie het niet zozeer als alleen 'haha wat een goeie', maar het zette mij ook wel even aan het denken. We zingen ps. 23 vaak allemaal uit volle borst mee want het is zo'n mooie psalm, maar ondertussen geldt voor mij wel dat ik er, zoals in dit stukje was gedaan, ook heel wat andere dingen (misschien niet eens zozeer TV, want die hebben we niet eens) in zou kunnen vullen. Dat was toch wel weer even een oogopener, vandaar dat ik het hier neerzette...
nou mij zette het niet aan het denken hoor, als je niet wereldgelijkvormig wil worden heb je een probleem hier op aarde, dan zal je toch af moeten reizen richting mars ofzo![]()
leef gewoon je leven daar heb je het voor gekregen.
groeten marcel
martinm81 schreef:Bij mij gaat de tv er niet uit. De reden is dat ik dan geen internet en bellen meer kan (heb kabel) ik het nieuws niet kan volgen (heb geen krant) ik discovery graag kijk en veel films kijkt. Daarnaast is het best lekker om ff ontspannen naar "niks" te kijken, ik zie ook daar geen problemen in. sex op tv begint meestal al als ik aan het maffen ben, m.i.v omroep "bnn". Dus alleen Ned 1,2,3 houden en de rest niet is ook geen optie.
Bijbellezen doe ik naar mijn inzien alleen inspannend, misschien omdat ik er meer achter zoek achter teksten. Ik moet over tv kijken wel zeggen, dan ik niet langer is dan een uur, sinds ik op me zelf woon
MissF schreef:Dus hebben we de middenweg gekozen, hij komt op de vriezer te staan, die staat op de grens van de woonkamer en keuken, waardoor we alleen vanaf de eetkamerstoelen kunnen kijken en daar zit je maar een half uur lekker op. Dus langer dan een half uur achter elkaar kan er niet gekeken worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten