Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:Morgen is Matteo al weer 4 week oud.. dus tijd voor een updateje dacht ik zo![]()
gister naar het cb geweest.. hij was nu 54 cm en 5050 gram! dus ff 1100 gram aangekomen in 4 weken!
Matteo spuugt en huilt nog erg veel!!
Over het spugen kon ze niet veel zeggen.. er was niet veel aan te doen.. het is wel ontzettend vervelend.. hij heeft er erg last van en huilt dan ook erg veel! maar ja medicijnen is eerst nog geen optie ivm bijwerkingen.. we gaan het nog ff aankijken en als het nog voltehouden is, dan kijken we bij het volgende cb-bezoek weer of het al minder geworden is..
verder gaat het goed hier!
matteo drinkt wel vaak bv, omdat ik teveel voeding heb, stroomt het snel naar binnen, waarodor hij ook veel lucht binnenkrijgt en dan eerder een vol gevoel heeft, maar dan dus sneller weer honger heeft.. hij heeft er hooguit 2 uur tussen zitten.... maar goed we gaan rustig door.. we willen zeker het jaar volmaken
ik heb ook weer een tricot slen besteld.. dat beviel bij milan prima!! vandaag zou de tricotslen binnen zijn bij een winkel, maar helaas hij was er nog niet.. we hebben nu een leendraagzak meegekregen een babybjorn.. maar ik wist meteen weer waarom ik voor een draagdoek heb gekozen.. ik had thuis matteo er nog maar 5 minuten er in en ik had al last van mn schouders...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten