fotootje van marie in tri cotti toen ze nog heeeeeeeel kleintjes was
heerlijk (voor mama en baby)

Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:jamillah schreef:Gerlinde is ziek.. Ze had 40 graden koorts en was hangerig, huilerig en wilde niet drinken. Heb de dokter gebeld en mocht even langskomen. Blijkt dat ze oor en keelontsteking heeft. Normaal gesproken ren ik niet meteen naar de dokter maar nu ben ik blij dat ik toch even gebeld heb.
Ze huilt nu nog steeds maar ik weet ook niet wat ik er nog meer aan kan doen. Ze heeft penicilinekuur en paracetamol gekregen. Ze zal toch wel een keertje gaan slapen?![]()
Bleh, ben echt dwars af. Een uur bij de dok gezeten, tussendoor nog even gekookt en Boudin vond het nodig om ook maar mee te gaan staan sippen. Dus was een zeeeer gezellige boel vandaag.Boudin was zo vervelend tijdens het koken dat ik m met een zak chips buiten heb gezet. Toen liepen de nieuwe buren buiten dus ik mezelf voorstellen. Krijsend kind binnen, half acht nog aan het kokkerellen en als klap op de vuurpijl een kindje op zn sokjes met een zak chips! Joepie wat een geweldige eerste indruk heb ik hier achter gelaten..
Vonden de nieuwe buren je kinderen leuk???
Zulke dagen zijn er om gelijk in het vergeetboek te plaatsen. Walgelijk zoiets!
Is ze al wat opgeknapt? En jij?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten