Thomas is thuis!!!
Vorige week had Thomas het opeens helemaal gehad met de borst. Hij werd helemaal gefrustreerd dat het zoveel energie kost en daarom besloot ik voorlopig alleen afgekolfde voeding te geven en gewoon af en toe aan te leggen om wel het contact met m'n borst te houden. Wie weet pakt hij het dan zelf uiteindelijk weer op.
Zaterdagmiddag begon hij opeens goed te drinken(uit de fles). Zelf hielden we het erop dat hij gewoon een goeie dag had en eigenlijk rekenden we er op dat het de volgende dag weleens weer helemaal mis zou kunnen zijn.
Maar toen we 's morgens in het ziekenhuis kwamen, zag ik opeens dat z'n sonde er uit was gehaald!
We waren best bang dat het wat snel ging, maar ook zondag dronk hij goed. Toen we maandagmorgen kwamen, werd ons meegedeeld dat we hem dinsdag mee naar huis mochten nemen!
Dinsdagmiddag is Thomas thuisgekomen. Het is helemaal geweldig! Wat een heerlijk ventje zeg! Eindelijk kunnen we gaan genieten!
En gemiddeld drinkt hij nu 10cc meer dan wat hij moet hebben, dus het gaat helemaal goedkomen met hem!
Vanavond of morgen zal ik nog wat nieuwe foto's neerzetten.
Bedankt voor jullie meeleven en gebeden!