De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 29 jun 2007 20:07

vlinder schreef:nee niet eens van Ikea :wink:
Verkochten ze destijds bij Leenbakker en Joshua kreeg hem toen van mijn zus met Sinterklaas :)

Inmiddels is hij de 3e die erin zit en hij is nog steeds stevig!
Alleen de bekleding is niet zo mooi meer maar wat maakt het uit :wink:

@Vlinder
Oke:)
Leukkkk!! Bij de Ikea hebben ze nu dus sinds kort ook zo'n kleine versie van de grotere al over bekende stoelen. Ik vind ze enorm gaaf :D
Leuke stoeltjes...!
En Timo is echt een schatje om te zien, net als je andere kinderen.

@Sela die noes tussen de hortensia! MOOII!!

@Babbeltje wat een schatje die Rosanne van jou...!!

@linsy lief meisje hoor!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 04 jul 2007 08:37

Funlover schreef:
vlinder schreef:nee niet eens van Ikea :wink:
Verkochten ze destijds bij Leenbakker en Joshua kreeg hem toen van mijn zus met Sinterklaas :)

Inmiddels is hij de 3e die erin zit en hij is nog steeds stevig!
Alleen de bekleding is niet zo mooi meer maar wat maakt het uit :wink:

@Vlinder
Oke:)
Leukkkk!! Bij de Ikea hebben ze nu dus sinds kort ook zo'n kleine versie van de grotere al over bekende stoelen. Ik vind ze enorm gaaf :D
Leuke stoeltjes...!
En Timo is echt een schatje om te zien, net als je andere kinderen.

Dank je :)

Timo zit met zijn kledingmaat van truitjes in maat 86 en de broeken van 86 moet ik nog 1 keer omslaan.

Het scheelt dat ze nu niet zo heel hard meer groeien dan doe je wat langer met de kleding :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 jul 2007 15:04

Deze leggins vind ik zoooooooooo leuk, maar ook asosjaal duur. Een zo'n ding kost maar liefst 11,95

Afbeelding

Weet iemand waar ze wat goedkoper te krijgen zijn?
ja, dat is mijn mening dan he.....

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 04 jul 2007 19:02

geen idee :roll:
misschien staan ze wel op marktplaats :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 04 jul 2007 19:36

Gerlinde is ziek. :( . Ze had 40 graden koorts en was hangerig, huilerig en wilde niet drinken. Heb de dokter gebeld en mocht even langskomen. Blijkt dat ze oor en keelontsteking heeft. Normaal gesproken ren ik niet meteen naar de dokter maar nu ben ik blij dat ik toch even gebeld heb.
Ze huilt nu nog steeds maar ik weet ook niet wat ik er nog meer aan kan doen. Ze heeft penicilinekuur en paracetamol gekregen. Ze zal toch wel een keertje gaan slapen? :roll:

Bleh, ben echt dwars af. Een uur bij de dok gezeten, tussendoor nog even gekookt en Boudin vond het nodig om ook maar mee te gaan staan sippen. Dus was een zeeeer gezellige boel vandaag. 8) Boudin was zo vervelend tijdens het koken dat ik m met een zak chips buiten heb gezet. Toen liepen de nieuwe buren buiten dus ik mezelf voorstellen. Krijsend kind binnen, half acht nog aan het kokkerellen en als klap op de vuurpijl een kindje op zn sokjes met een zak chips! Joepie wat een geweldige eerste indruk heb ik hier achter gelaten.. :mrgreen:

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 04 jul 2007 19:39

jamillah schreef: Joepie wat een geweldige eerste indruk heb ik hier achter gelaten.. :mrgreen:

Misschien denken ze wel...: wat een Superhuisvrouw..die na een dag van hard werken, nu weer in de keuken staat om voor manlief die moest overwerken nog te gaan koken. :mrgreen:
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 04 jul 2007 19:42

Harm-J schreef:
jamillah schreef: Joepie wat een geweldige eerste indruk heb ik hier achter gelaten.. :mrgreen:

Misschien denken ze wel...: wat een Superhuisvrouw..die na een dag van hard werken, nu weer in de keuken staat om voor manlief die moest overwerken nog te gaan koken. :mrgreen:

:schaterlach: Ghehe, wie weet... :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 jul 2007 21:22

jamillah schreef:
Harm-J schreef:

:schaterlach: Ghehe, wie weet... :lol:

...weet het wel zeker.... :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 jul 2007 22:50

Idd schattig die leggings (dat is het toch?), Annet!
Maar ik denk dat ze niet echt veel goedkoper zijn. Die voor volwassenen zijn al best duur (in vergelijking met een gewone panty dan).
Mijn nichtje van 3 (naja, nichtje van mn vriend) heeft ook vaak van die dingen aan. Zooo schattig he, en dan net tot boven dr knie, en dan zo''n schattig kort rokje, dat die strikjes er net onderuit floepen. Ze is er helemaal gek van :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 05 jul 2007 08:27

*Annet* schreef:Deze leggins vind ik zoooooooooo leuk, maar ook asosjaal duur. Een zo'n ding kost maar liefst 11,95

Afbeelding

Weet iemand waar ze wat goedkoper te krijgen zijn?

Ze zijn idd schattig!
Bij de Action, Wibra, Zeeman, Hema of zo?
Afbeelding

de_bisschop
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor de_bisschop » 05 jul 2007 08:41

misschien kun je het proberen bij fieja fashion in Gouda :roll: ;)
Afbeelding

'En wat hebt gij, dat gij niet hebt ontvangen?' 1 Korinte 4:7

babbeltje
Mineur
Mineur

Berichtdoor babbeltje » 05 jul 2007 10:20

de_bisschop schreef:misschien kun je het proberen bij fieja fashion in Gouda :roll: ;)

Geen reklame maken he :wink: Hoewel mn moeder zou het best leuk vinden als je eens langs kwam :mrgreen:
Groetjes

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 05 jul 2007 22:08

jamillah schreef:Gerlinde is ziek. :( . Ze had 40 graden koorts en was hangerig, huilerig en wilde niet drinken. Heb de dokter gebeld en mocht even langskomen. Blijkt dat ze oor en keelontsteking heeft. Normaal gesproken ren ik niet meteen naar de dokter maar nu ben ik blij dat ik toch even gebeld heb.
Ze huilt nu nog steeds maar ik weet ook niet wat ik er nog meer aan kan doen. Ze heeft penicilinekuur en paracetamol gekregen. Ze zal toch wel een keertje gaan slapen? :roll:

Bleh, ben echt dwars af. Een uur bij de dok gezeten, tussendoor nog even gekookt en Boudin vond het nodig om ook maar mee te gaan staan sippen. Dus was een zeeeer gezellige boel vandaag. 8) Boudin was zo vervelend tijdens het koken dat ik m met een zak chips buiten heb gezet. Toen liepen de nieuwe buren buiten dus ik mezelf voorstellen. Krijsend kind binnen, half acht nog aan het kokkerellen en als klap op de vuurpijl een kindje op zn sokjes met een zak chips! Joepie wat een geweldige eerste indruk heb ik hier achter gelaten.. :mrgreen:

Vonden de nieuwe buren je kinderen leuk???

Zulke dagen zijn er om gelijk in het vergeetboek te plaatsen. Walgelijk zoiets!

Is ze al wat opgeknapt? En jij?
ja, dat is mijn mening dan he.....

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jul 2007 07:44

Morgen is Matteo al weer 4 week oud.. dus tijd voor een updateje dacht ik zo :lol: :lol: gister naar het cb geweest.. hij was nu 54 cm en 5050 gram! dus ff 1100 gram aangekomen in 4 weken!

Matteo spuugt en huilt nog erg veel!!
Over het spugen kon ze niet veel zeggen.. er was niet veel aan te doen.. het is wel ontzettend vervelend.. hij heeft er erg last van en huilt dan ook erg veel! maar ja medicijnen is eerst nog geen optie ivm bijwerkingen.. we gaan het nog ff aankijken en als het nog voltehouden is, dan kijken we bij het volgende cb-bezoek weer of het al minder geworden is..

verder gaat het goed hier!

matteo drinkt wel vaak bv, omdat ik teveel voeding heb, stroomt het snel naar binnen, waarodor hij ook veel lucht binnenkrijgt en dan eerder een vol gevoel heeft, maar dan dus sneller weer honger heeft.. hij heeft er hooguit 2 uur tussen zitten.... maar goed we gaan rustig door.. we willen zeker het jaar volmaken ;)

ik heb ook weer een tricot slen besteld.. dat beviel bij milan prima!! vandaag zou de tricotslen binnen zijn bij een winkel, maar helaas hij was er nog niet.. we hebben nu een leendraagzak meegekregen een babybjorn.. maar ik wist meteen weer waarom ik voor een draagdoek heb gekozen.. ik had thuis matteo er nog maar 5 minuten er in en ik had al last van mn schouders...

nog ff wat fotootjes!

Afbeelding

Afbeelding

onderonsje met beppe:
Afbeelding

lekker bij mama liggen:
Afbeelding

op 17 juni is matteo gedoopt.. we hebben bij pake en beppe thuis nog even een foto gemaakt in doopjurk
Afbeelding

linsy
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor linsy » 06 jul 2007 09:28

heerlijk he zo een tri cotti slen
marie vond die heerlijk
vooral toen ze heel kleintjes was lag ze veel in de komma houding
onlangs hebben we em nog es gebruikt om naar de kermis te gaan
zag het niet zitten om tussen al dat volk met de buggy te manoevreren en die tri cotti is dan ideaal
wel veel bekijks gehad maar dat neem je er dan maar bij he
Afbeelding

Terug naar “Archief”