Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:... aan de familie van Annelies Keurhorst-Guijt, die op 23 jarige leeftijd aan een hersenbloeding is overleden (afgelopen week). In het bijzonder aan haar man en twee kinderen.
Vorige week maandag heb ik haar nog zien lopen, haar nog gegroet. Heb met haar op cathechisatie gezeten. Het is zo onwerkelijk dat ze er niet meer is. Heel raar.![]()
Maaikje schreef:Evelien schreef:... aan de familie van Annelies Keurhorst-Guijt, die op 23 jarige leeftijd aan een hersenbloeding is overleden (afgelopen week). In het bijzonder aan haar man en twee kinderen.
Vorige week maandag heb ik haar nog zien lopen, haar nog gegroet. Heb met haar op cathechisatie gezeten. Het is zo onwerkelijk dat ze er niet meer is. Heel raar.![]()
N zus van haar en dr schoonzusje zitten bij ons in de kerk...echt heel erg! 23 jaar, gister hadden we dopen, en toen zei de ds. dat hij nog geen half jaar geleden Annelies dr kind had gedooptZo jong, en dan al geen moeder meer..
Evelien schreef:Maaikje schreef:Evelien schreef:... aan de familie van Annelies Keurhorst-Guijt, die op 23 jarige leeftijd aan een hersenbloeding is overleden (afgelopen week). In het bijzonder aan haar man en twee kinderen.
N zus van haar en dr schoonzusje zitten bij ons in de kerk...echt heel erg! 23 jaar, gister hadden we dopen, en toen zei de ds. dat hij nog geen half jaar geleden Annelies dr kind had gedooptZo jong, en dan al geen moeder meer..
de jongste is 3 maand!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten