Moderator: Moderafo's
janneke schreef:Volgens mij zijn meerdere het hier over eens dat je kinderen niet in de Sint mag laten geloven... Dan een paar vragen van mijn kant:
1-Hebben je ouders jullie er wel in laten geloven?
2-Heb je je kinderen (als je ide hebt) erin laten geloven?
3- Hoe gaat dat op school met je kinderen, als andere kinderen WEL in de sint geloven?
Ben benieuwd naar de anwtoorden!
janneke schreef:Volgens mij zijn meerdere het hier over eens dat je kinderen niet in de Sint mag laten geloven... Dan een paar vragen van mijn kant:
1-Hebben je ouders jullie er wel in laten geloven?
2-Heb je je kinderen (als je ide hebt) erin laten geloven?
3- Hoe gaat dat op school met je kinderen, als andere kinderen WEL in de sint geloven?
Ben benieuwd naar de anwtoorden!
Juliah schreef:, dat had ook niet veel zin , want mijn zus had me er al van overtuigd dat Sinterklaas niet bestond...
BJ schreef:Met het bovenstaande van Janneke ben ik het helemaal eens. Zo denk ik er precies zo over. Mijn ouders lieten mij er ook in geloven, maar dan puur voor de cadeautjes. Ik heb nooit Sinterklaas met God vergeleken of zo. Mijn neefje van bijna 12 weet dat Sinterklaas niet bestaat, maar nu het weer zover is is hij nauwelijks meer te overtuigen dat Sinterklaas niet bestaat. Want dat zou toch jammer zijn van die cadeuatjes die je dan mist.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten