Moderator: Moderafo's
Tirreg schreef:volgens mij gaat dat met een nokia 3310 niet, of gaat dat wel automatisch? ik had eerder een swing 400 daar kon ik lang zo veel tekens niet mee versturen als met mijn 3310. kzal toch eens kijken hoeveel zo`n lang smsje kost.
Markie schreef:Tirreg schreef:ow, nooit in de gaten gehad. en krijgt een ander die als 1 smsje?
Als die een telfoon heeft die dat ook ondersteund wel.
Zoniet krijgt hij/zij ze apart.
Jannoek schreef:Markie schreef:Tirreg schreef:ow, nooit in de gaten gehad. en krijgt een ander die als 1 smsje?
Dat hoeft niet zo te zijn hoor!
een vriendin van mij kan wel lange smsjes sturen, maar krijgt ze, als het een lang smsje is, wel in 2 of meerdere delen!!!
Markie schreef:Jannoek schreef:Markie schreef:Tirreg schreef:ow, nooit in de gaten gehad. en krijgt een ander die als 1 smsje?
Dat hoeft niet zo te zijn hoor!
een vriendin van mij kan wel lange smsjes sturen, maar krijgt ze, als het een lang smsje is, wel in 2 of meerdere delen!!!
Dat kan, dan zijn het telefoons van verschillende merken.
Tirreg schreef:maar oke, iedereen vind dus dat je door smsen elkaar niet goed genoeg leert kennen voor een relatie? ik eigenlijk ook niet, maar ik vind het wel een goede onderbouwing, je houd elkaar steeds op de hoogte van wat je meegemaakt hebt, of wat je gaat doen enz.
Jannoek schreef:Tirreg schreef:maar oke, iedereen vind dus dat je door smsen elkaar niet goed genoeg leert kennen voor een relatie? ik eigenlijk ook niet, maar ik vind het wel een goede onderbouwing, je houd elkaar steeds op de hoogte van wat je meegemaakt hebt, of wat je gaat doen enz.
ik denk ook zeker dat het een goede ondersteuning is, en het kan misschien ook wel een begin van een 'groeiende vriendschap' zijn, maar het is zeker niet genoeg! daar is het te oppervlakkig voor!
Markie schreef:Jannoek schreef:Tirreg schreef:maar oke, iedereen vind dus dat je door smsen elkaar niet goed genoeg leert kennen voor een relatie? ik eigenlijk ook niet, maar ik vind het wel een goede onderbouwing, je houd elkaar steeds op de hoogte van wat je meegemaakt hebt, of wat je gaat doen enz.
ik denk ook zeker dat het een goede ondersteuning is, en het kan misschien ook wel een begin van een 'groeiende vriendschap' zijn, maar het is zeker niet genoeg! daar is het te oppervlakkig voor!
Een goede ondersteuning is het zeker.En je kunt toch iemand aardig leren kennen ook wel ben ik achter.
essieee schreef:Markie schreef:Jannoek schreef:Tirreg schreef:maar oke, iedereen vind dus dat je door smsen elkaar niet goed genoeg leert kennen voor een relatie? ik eigenlijk ook niet, maar ik vind het wel een goede onderbouwing, je houd elkaar steeds op de hoogte van wat je meegemaakt hebt, of wat je gaat doen enz.
Een goede ondersteuning is het zeker.En je kunt toch iemand aardig leren kennen ook wel ben ik achter.
vertel eens mark.....
Markie schreef:essieee schreef:Markie schreef:Jannoek schreef:Tirreg schreef:maar oke, iedereen vind dus dat je door smsen elkaar niet goed genoeg leert kennen voor een relatie? ik eigenlijk ook niet, maar ik vind het wel een goede onderbouwing, je houd elkaar steeds op de hoogte van wat je meegemaakt hebt, of wat je gaat doen enz.
vertel eens mark.....
was maar een geintje hoor!
Maar ik ben het maar zo eens een x met je eens!
Neej dat ligt iets te gevoelig om hier neer te zetten allemaal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten