Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

maja
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maja » 25 jun 2007 14:23

Ik lees het al jullie zijn ook allemaal nog hard bezig.. Bij mij gaat het gestaagd verder!! Ik zit nu op de -30,4 Ik ga gewoon rustig nog een paar maandjes door..

Jullie ook allemaal weer succes!!
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 25 jun 2007 14:36

snack a jacks zijn de vervanging voor chips

je hoeft niet per se dat merk te kopen, als de anderen chips eten maak ik een rijstwafel met magere smeerkaas

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 jun 2007 16:29

- 2,5 kilo in 1 week.
- 4 cm

en - een meter onderkin :)
Lang leve Sonja
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 25 jun 2007 22:02

Als ik geen hagelslag meer mag eten ga ik ook niet Sonja Bakkeren.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 26 jun 2007 06:43

Even wachten, misschien komt er nog een "sonjabakkerslag"

:D

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 26 jun 2007 08:54

*Annet* schreef:Als ik geen hagelslag meer mag eten ga ik ook niet Sonja Bakkeren.

Regelmatig mag je zoet eten (oa) vruchtenhagel en je mag de zoetwaren onderling wisselen dus kan jij lekker vruchtenhagel eten :)
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 jun 2007 09:07

Neeje, ik lust alleen Puur Hagelslag

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 26 jun 2007 09:09

hmm, waar een wil is is een weg he...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 26 jun 2007 11:04

dorine88 schreef:mmm, dat klinkt niet erg fijn... ik zou niet weten wat dat zou kunnen zijn. als je 3 maaltijden en 3 tussendoortjes eet dan zou dat in principe genoeg moeten zijn. wellicht kun je naar een diëtiste gaan (kost wel wat geld maar dan weet je wat er aan de hand is en hoe je geen vergiet gevoel meer hebt)

succes ermee!

Het is idd niet fijn. Het is niet zo dat ik moet afvallen, maar ik wil het gewoon zelf. Het gewicht waar ik nu op zit staat me niet aan :oops:. Wil gewoon weer op m'n streefgewicht zitten. 4 jaar geleden woog ik ook zo zwaar als ik nu ben, toen is het me ook gelukt waarom nu dan niet :?? Op dit moment is m'n BMI 21.5..... dus ik zie mezelf al aankomen bij een diëtste. Word gelijk weer weggestuurd :wink:. Me moeder loopt wel bij een diëtste, af en toe kijk ik wel eens ff bij haar af wat wel en niet mag etc. maarja dat werkt nu niet meer :?. Ik denk dat ik nu dus maar het boek van Sonja bakker ga kopen, morgen maar eventjes langs de Kruidvat, daar zijn ze nu voor € 9.95. En me dan daar zoveel mogelijk aan te houden qua ontbijt, tussendoortjes, lunch etc. De warme maaltijd dat gaat me gewoon niet lukken, ik kan moeilijk tegen me moeder zeggen wil je dit vanavond koken, dat schrijft Sonja Bakker voor. Me ouders willen namelijk niet hebben dat ik ga afvallen! Dan is het en straks weer zo mager zijn :roll:. Daar tegenover staat dat we volgens de diëtste van me moeder heel gevarieerd en gezond eten 's avonds. Daar zal het dus niet aan liggen. En als ik 's avonds werken moet dan neem ik een kant en klare maaltijd vaak mee. Meestal is dit dan iets van Nasi met saté. Maar als ik 3 avonden moet werken doe ik dat niet. Dan is het gewoon 1 avond Nasi en verder brood.

Waar meten jullie het aantal cm's??

Iedereen veel succes deze week!!
Wat de toekomst brengen moge........

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 26 jun 2007 11:18

*Annette* schreef:Waar meten jullie het aantal cm's??

Nek, borsten, onder je borsten, taille, buik, heupen, bovenbeen, bovenarm.

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 26 jun 2007 11:37

Voornamelijk bij mn borsten is het hard gegaan :mrgreen:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 26 jun 2007 12:10

*Annette* schreef:
dorine88 schreef:mmm, dat klinkt niet erg fijn... ik zou niet weten wat dat zou kunnen zijn. als je 3 maaltijden en 3 tussendoortjes eet dan zou dat in principe genoeg moeten zijn. wellicht kun je naar een diëtiste gaan (kost wel wat geld maar dan weet je wat er aan de hand is en hoe je geen vergiet gevoel meer hebt)

succes ermee!

Het is idd niet fijn. Het is niet zo dat ik moet afvallen, maar ik wil het gewoon zelf. Het gewicht waar ik nu op zit staat me niet aan :oops:. Wil gewoon weer op m'n streefgewicht zitten. 4 jaar geleden woog ik ook zo zwaar als ik nu ben, toen is het me ook gelukt waarom nu dan niet :?? Op dit moment is m'n BMI 21.5..... dus ik zie mezelf al aankomen bij een diëtste. Word gelijk weer weggestuurd :wink:. Me moeder loopt wel bij een diëtste, af en toe kijk ik wel eens ff bij haar af wat wel en niet mag etc. maarja dat werkt nu niet meer :?. Ik denk dat ik nu dus maar het boek van Sonja bakker ga kopen, morgen maar eventjes langs de Kruidvat, daar zijn ze nu voor € 9.95. En me dan daar zoveel mogelijk aan te houden qua ontbijt, tussendoortjes, lunch etc. De warme maaltijd dat gaat me gewoon niet lukken, ik kan moeilijk tegen me moeder zeggen wil je dit vanavond koken, dat schrijft Sonja Bakker voor. Me ouders willen namelijk niet hebben dat ik ga afvallen! Dan is het en straks weer zo mager zijn :roll:. Daar tegenover staat dat we volgens de diëtste van me moeder heel gevarieerd en gezond eten 's avonds. Daar zal het dus niet aan liggen. En als ik 's avonds werken moet dan neem ik een kant en klare maaltijd vaak mee. Meestal is dit dan iets van Nasi met saté. Maar als ik 3 avonden moet werken doe ik dat niet. Dan is het gewoon 1 avond Nasi en verder brood.

Beste Annette,

Als je bmi toch maar 21 is dan is dat toch oke?? Je mag tot 24.9 wegen dus wat dat betreft heb je nog kilo's over???

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 26 jun 2007 15:37

*Annette* schreef:

succes ermee!

Mijn BMI is nu 22.9 en dat is ook geen overgewict dus. Maar wil iets minder wegen en wat minder zwemband.

Annet: Je hoeft niet per se overgewicht te hebben om naar een dietiste te gaan. Je kunt je situatie uitleggen en zeggen dat je er een paar kilo wilt afvallen. Dan wordt je echt niet weggestuurd hoor.
Een paar jaar geleden ben ik ook naar een dietsite geweest omdat ik toen vegatarisch was en niet wist wat ik kon eten zonder veel aan te komen. Ik werd ook niet weggestuurd ;)

Succes ermee. Het aantal cm meet ik net onder mijn navel. Weet niet zker of dat goed is...

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 27 jun 2007 16:57

pol schreef:Beste Annette,

Als je bmi toch maar 21 is dan is dat toch oke?? Je mag tot 24.9 wegen dus wat dat betreft heb je nog kilo's over???

M'n BMI is wel okay, en daar kijk ik eigenlijks ook niet echt naar. Ik kijk meer naar het gewicht, en het uiterlijk. Ik wil wat van m'n buik, heupen en kont af hebben. Daar merk ik gewoon heel erg aan dat ik wat aangekomen ben, en daar ben ik niet blij mee, en dus moet het er gewoon weer af :mrgreen:
dorine88 schreef:Mijn BMI is nu 22.9 en dat is ook geen overgewict dus. Maar wil iets minder wegen en wat minder zwemband.

Annet: Je hoeft niet per se overgewicht te hebben om naar een dietiste te gaan. Je kunt je situatie uitleggen en zeggen dat je er een paar kilo wilt afvallen. Dan wordt je echt niet weggestuurd hoor.
Een paar jaar geleden ben ik ook naar een dietsite geweest omdat ik toen vegatarisch was en niet wist wat ik kon eten zonder veel aan te komen. Ik werd ook niet weggestuurd ;)

Succes ermee. Het aantal cm meet ik net onder mijn navel. Weet niet zker of dat goed is...

Tuurlijk zal ik niet zomaar weggestuurd worden, maargoed mn gedachten zeggen wel vaker dingen :P.

Heb nu eerst het boek van Sonja Bakker gekocht; bereik je ideale gewicht voor het hele gezin. En daar gaan we het eerst mee proberen :lol:, en hopelijk gaat het goedkomen.

De meetplekken volgens Rosalie: nek, borsten, onder je borsten, taille, buik, heupen, bovenbeen, bovenarm. (Pfff ben n kwartier aan het meten..... :wink:)
Wat de toekomst brengen moge........

linsy
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor linsy » 27 jun 2007 17:00

hey kom hier ook even piepen
ben uit belgie dus die sonja is hier niet zo bekend :oops:
wel volg ik Weight Watchers om de kilootjes van de zwangerschap terug kwijt te raken en ook nog wat kilootjes vn ervoor
ik ben begonnen op 3/1 en ben nu 7kg kwijt moet er nu nog 6 kwijt...

Terug naar “Archief”